IRCAM Lab The Snail v1.2.12

IRCAM Lab The Snail v1.2.12

  • کاربرد : نرم افزاری با قابلیت pitch کردن صدا و سازها و همچنین قابلیت ایجاد هارمونی
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Flux Sound and Picture development
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یکی از پرکارآمد ترین وی اس تی ها ، تیونر ها هستند. تیونر ها قابلیت pitch کردن صدا و سازها و همچنین قابلیت ایجاد هارمونی را نیز دارند ، به طوری که اگر صدای خواننده و یا صدای ضبط شده از گیتار اندکی فالش (اشتباه) باشد ، با استفاده از تیونر شما می توانید آن صدا را به نت درست تبدیل کنید و یا اگر بعد از ضبط صدا ، نیاز به هارمونی داشته باشید ، با این وی اس تی می توانید فاصله مورد نظر خود را اعمال کنید.

IRCAM Lab The Snail v1.2.9 :
این پلاگین ظاهری مارپیچ شبیه به حلزون و کارکردی آسان با قدرت آنالیز و تیون بسیار دقیقی دارد که از نت Bb-1 تا G9 را پشتیبانی می کند. شما می توانید صداهای خود را به راحتی هم بر اساس گام و هم بر اساس یک نت آنالیز و تیون کنید.

از ویژگی های IRCAM Lab The Snail نسخه 1.2.9 :
دارای ظاهری ساده
دقت بسیار بالا در تیونینگ
نمایش هر صدا به شکل Wave که اجازه ی آنالیز بهتر را به کاربر می دهد
پشتیبانی از اتصال ساز به صورت زنده برای تیون کردن
دارای دو حالت Tuner mode و Music mode
دارای پیچ تیونینگ قابل تنظیم برای کوک های مختلف
دارای قابلیت transpose

Description

The Snail is a very high-precision frequency-domain analyzer that delivers an easy to understand representation of sounds based on the scales and notes aligned in spectrally active zones. It offers a new way of tuning and analyzing an instrument in an extremely accurate way, displaying intonation and visualizing music and sounds in a way that can help anyone improve their listening and innotation!
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری