Redfield Plugins Bundle 2007-2017 for Adobe Photoshop (04.11.2017)

Redfield Plugins Bundle 2007-2017 for Adobe Photoshop (04.11.2017)

  • کاربرد : پلاگین های معتبر برای نرم افزار محبوب فتوشاپ
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Redfield Plugins
  • سال تولید : 2017

توضیحات

شامل آخرین و جدیدترین پلاگین های معتبر برای نرم افزار محبوب فتوشاپ می باشد که لیست آن ها را می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید .پلاگین ابزار جانبی فتوشاپ است و برای یک طراح حرفه ای پلاگین بسیار مهم است و نقش تاثیر گذاری دارد .پلاگین ها ابزارهای جانبی هستند که شرکت سازنده نرم افزار مثلا فتوشاپ به کاربران داده تا آن ها هم بتوانند در زمینه بهبود و گسترش دادن کار برنامه فعالیت داشته باشند و معمولا همه برنامه هایی که چیزی رو تولید میکنند این خاصیت رو در برنامه گنجاندند.پس هر شرکت و یا هر کسی میتونه برای برنامه مورد نظر مثل فتوشاپ پلاگین بسازه و اصولا کارهای یک پلاگین در محدوده کارکرد اون برنامه هست ولی هر پلاگین برای خودش مراحل نصب و کارکرد های جداگانه ای داره و همین طور که خیلی از نرم افزارها در انجام دادن کارهای مشخصی با هم تفاوت های چشم گیری دارند پلاگین ها و هم شامل همین مبحث هستند.

Description

Redfield Plugins for Adobe Photoshop. Redfield mostly specializes in 3D special effects for graphic designers. Redfield Plugins offers a family of plug-ins that meet the needs of a diverse spectrum of designers and digital photographers.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری