AllMapSoft Universal Maps Downloader 9.33

AllMapSoft Universal Maps Downloader 9.33

  • کاربرد : نرم افزار ذخیره نقشه ها
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : AllMapSoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار کاربردی و مفید که برای به دست آوردن تصاویر کوچکی از Google Maps، Yahoo Maps، Bing Maps، OpenStreet Maps و Yandex Maps می باشد و قابلیت این را دارد که تمامی تصاویر کوچک دانلود شده را روی هارد ذخیره کرده و نقشه های دانلود شده را با Map Viewer مشاهده کنید و یا آنها را در یک نقشه بزرگ BMP به کمک Map Combiner ترکیب کنید. همین حالا نرم افزار Allmapsoft Universal Maps Downloader را از سایت tnp24 دریافت کنید.
Maps Downloader دارای رابط کاربری ساده و جامعی است که می توانید به سرعت کار با آن را فراگرفته و از تمام ویژگی های آن استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Universal Maps Downloader:
– امکان زوم نمودن و حرکت روی نقاط مختلف نقشه
– استفاده از داده های موجود در سرور و حافظه کش
– ذخیره نقشه های دانلود شده به عنوان یک فایل png
– رابط کاربری ساده و جامع
– دانلود نقشه های ماهواره ای از سایت های مختلف
– و …

Description

Universal Maps Downloader is a tool that help you to get small tile images from Google Maps, Yahoo maps, Bing maps, OpenStreet Maps, Yandex Maps. All downloaded small images are saved on the disk. You can view downloaded maps by Maps Viewer Or you can combine them into a big BMP map by Maps Combiner, and also you can export all tiles into a MBTiles format database.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری