Omnipeek Enterprise 11.1

Omnipeek Enterprise 11.1

  • کاربرد : نرم افزار آنالیز و نظارت بر شبکه های کامپیوتری
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Omnipeek
  • سال تولید : 2017

توضیحات

بسته‌ای قدرتمند و کامل از انواع ابزارهای آنالیز و نظارت بر شبکه‌های کامپیوتری است که به کمک آن، مدیران شبکه می‌توانند ضمن بررسی دقیق تمامی تجهیزات و سخت افزارهای شبکه، به عیب‌یابی آن بپردازند. با گسترش نیازهای کاربران در دنیای کامپیوتر و سیستم‌های دیجیتال، شبکه‌های کامپیوتری به عنوان بستری گسترده جهت سهولت دسترسی به انواع اطلاعات راه‌اندازی شد. با این روش، کاربران یک مجموعه از شبکه‌های کامپیوتری، در نهایت سادگی به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی داشته و برقراری ارتباط آسان میان کاربران بسیار ساده خواهد شد.
مدیران شبکه، همواره می‌بایست بر شبکه‌های کامپیوتری نظارت داشته و کوچک‌ترین خطاهای آنان را برطرف کنند. نرم افزاری که در این مطلب آماده کرده‌ایم، با مصورسازی اطلاعات و نمایش دقیق جزئیات مربوط به شبکه، مدیران را قادر می‌سازد که تمامی ویژگی‌ها و خطاهای موجود در شبکه را شناسایی و جنبه‌های مختلف آن را مورد آنالیز قرار دهند. با بهره‌گیری از ابزارهای مفید این نرم افزار، مدیران شبکه می‌توانند گزارشات مربوط به داده‌های شبکه را آنالیز کرده و پیکربندی سیستم‌ها را مطابق با شرایط موجود تنظیم کنند.

ویژگی های نرم افزار Omnipeek Enterprise :
– عملکرد بسیار سریع و دقیق
– نمایش دقیق گره‌های شبکه به صورت مصور
– نمایش دادن نمودارهای آماری
– امکان پیگیری دقیق بسته‌ها در شبکه
– بررسی تمامی لایه‌های شبکه
– تست و عیب‌یابی ارتباط بین کلاینت‌ها
– امکان تشخیص سخت‌افزارهای معیوب
– قابلیت تجزیه و تحلیل ترافیک شبکه به صورت گرافیکی

Description

Omnipeek is more than an impressive collection of packet analysis, stats, and visualizations. With the best network analysis workflow in the industry, Omnipeek makes it easy to drill down, look across, compare, discover, and and ultimately reduce your mean-time-to-resolution (MTTR). Omnipeek empowers engineers with rapid-fire analytics and insights so they can make the best decisions, quickly, about their network's speed, application performance, and security.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری