CoffeeCup HTML Editor 15.4 Build 802

CoffeeCup HTML Editor 15.4 Build 802

  • کاربرد : نرم افزار طراحی و ویرایش صفحات وب
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : CoffeeCup Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

ادیتوری قدرتمند و زیبا برای طراحی و ویرایش صفحات وب است. کدنویسی وب را میتوان با نوت پد نیز انجام داد ولی norepad محیط ساده ای است و امکانات زیادی ندارد که این امر باعث افزایش بسیار زیاد زمان کدنویسی میشود. برای حل این مشکل ابزارهای زیادی عرضه شده است که CoffeeCup HTML Editor نیز یکی از ابزارهای شاخص برای این کار است. با استفاده از این برنامه کدنویسی و طراحی صفحات وب به کاری لذت بخش مبدل میشود. به عنوان مثال تگها به صورت خودکار تکمکیل میشوند، تگهای پایانی به صورت خودکار گذاشت میشود. قسمتهای مختلف کد با رنگهای مجزا نمایش داده میشود تا خوانایی افزایش پیدا کند. کامنتهایی که در کد قرار میدهید به صورت ایتالیک و خاکستری نمایش داده میشود تا تداخلی در خوانایی نداشته باشد.

با استفاده از این ابزار به صورت زنده میتوانید تاثیر تغییرات را در طراحی ببینید. این امر باعث میشود تا به صورت سریعی کارکرد کدهای مختلف را درک کنید. در این برنامه همه فایلها و فولدرها و زیرفولدرها به صورت مرتب و درختی نمایش داده میشود و هر جایی که نیاز داشته باشید به آن فایل مراجعه کنید تنها با یک دوبار کلیک میتوانید آن فایل را باز کنید. فایلها در تبهای جداگانه باز میشوند تا امکان سوئیچ کردن سریع بین آنها را داشته باشید. یکی از ویژگی های جالب این برنامه امکان ذخیره قسمتهای تکراری کد در قالب کامپوننتهایی چند بار مصرف است. به عنوان مثال هیدر، فوتر، منوها و عناصری از این دست معمولا در هر وبسایتی وجود دارند. شما میتوانید این قطعات کد را به صورت کامپوننتهایی در کتابخانه شخصی خود قرار دهید و برای سایر پروژه ها و یا در قسمتهای دیگر پروژه فعلی تان استفاده کنید.

Description

You want to create great websites. Totally stellar, kick-butt websites that leave people saying, "Wow, you really made that?" Consider the HTML Editor your new best friend. HTML veterans, you'll create standards-compliant sites using powerful tools like code completion and built-in validation. Get ready to utilize resources like comprehensive tag references and vibrant website themes.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری