Google Maps Downloader 8.413

Google Maps Downloader 8.413

  • کاربرد : نرم افزار دانلود نقشه های گوگل
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : AllMapSoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نام یک نرم افزار کاربردی است که به شما این امکان را می دهد تا بدون دردسر تمامی نقشه های گوگل را دانلود کنید و از آنها در سفر ها و دیگر جاها استفاده کنید. همچنین با استفاده از این نرم افزار میتوانید عکس های نقشه هایی که دانلود کرده اید را ذخیره کنید تا بتوانید بدون نیاز به اینترنت آنها را مشاهده کنید. این نرم افزار با سرعت بسیار بالایی که دارد نقشه ها را در کمترین زمان ممکن دانلود می کند و تصاویر کاملی از آنها را برای شما به نمایش در می آورد.
از ویژگی های این نرم افزار می توان به دارای محیطی ساده و کاربر پسند ، دارای سرعت بسیار بالا در دانلود نقشه ها ، امکان دانلود نقشه های شهر ها و کشور های مختلف ، پشتیبانی کامل از کشور ایران ، پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز و… اشاره کرد. هم اکنون میتوانید نرم افزار Google Maps Downloader را با لینک مستقیم از tnp24 دانلود دریافت نمایید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار :
– دارای محیطی ساده و کاربر پسند
– دارای سرعت بسیار بالا در دانلود نقشه ها
– امکان دانلود نقشه های شهر ها و کشور های مختلف
– پشتیبانی کامل از کشور ایران
– پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز
– و…

Description

Google Maps er is a tool that help you to get small tile map images from Google Maps. All ed small images are saved on the disk. You can view ed maps by Map Viewer Or you can combine them into a big BMP map.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری