NetLimiter Pro 4.0.33.0 Enterprise

NetLimiter Pro 4.0.33.0 Enterprise

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت و کنترل ترافیک اینترنت
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Locktime Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری برای مدیریت و کنترل ترافیک اینترنت است. بعد از نصب این برنامه کم حجم، تمامی حجم و ترافیک مصرفی اینترنت به صورت دقیق مانیتور و در قالب چارتهای و جداولی مرتب به شما نمایش داده میشود. با استفاده از این برنامه ترافیک مصرفی به تفکیک نرم افزارها و کانکشنهای اینترنت قابل نمایش است. برنامه به شما نشان میدهد که کدام برنامه بیشترین مصرف ترافیک را داشته. میتوانید برای برنامه های مختلف ترافیک مشخصی تعیین کنید تا تنها در آن محدوده از ترافیک استفاده کنند.

منظور ما از ترافیک هم دانلود و هم آپلود است، برای برنامه های مختلف به صورت مجزا امکان تعریف محدودیت و اولیتهای مصرفی وجود دارد، همچنین با استفاده از فایروال و بلاکر این نرم افزار هر برنامه ای را بخواهیم میتوانیم از اینترنت محروم کنیم تا پهنای باند بیهوده مصرف نشود و در اختیار سایر برنامه قرار بگیرد. با استفاده از NetLimiter کنترل کامل گذرگاه اینترنتی سیستم در دستان شماست و شما به عنوان تصمیم گیرنده نهایی اینترنت مصرفی تان خواهید بود.

امکانات و ویژگی های NetLimiter:
واسط کاربری ساده و زیبا
مانیتور کامل ترافیک اینترنت
امکان تعریف محدودیتهای مختلف برای برنامه ها (هم آپلود و هم دانلود)
دارای فایروال و امکان مسدود کردن برنامه ها برای جلوگیری از اتصال به اینترنت
امکان تعریف اولویت ترافیکی برای برنامه های مختلف
نمایش آمار دقیق ترافیک با استفاده از داده های دسته بندی شده و چارتهای مختلف
قابلیت تعیین فیلترهای مختلف و سفارشی کردن آنها

Description

NetLimiter is an ultimate internet traffic control and monitoring tool designed for Windows. You can use NetLimiter to set download/upload transfer rate limits for applications or even single connection and monitor their internet traffic. Along with this unique feature, Netlimiter offers comprehensive set of internet statistical tools. It includes real-time traffic measurement and long-term per-application internet traffic statistics.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری