Remote Desktop Manager Enterprise 13.0.0.0

Remote Desktop Manager Enterprise 13.0.0.0

  • کاربرد : نرم افزار دسترسی و اتصال به کانکشن های از راه دور
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Devolutions
  • سال تولید : 2017

توضیحات

برای کوچکی و کاملی برای مدیریت تمامی اتصالات از راه دور و سرورها میباشد. اضافه کردن, ویرایش, حذف, ساماندهی و سرعت در ارتباط از راه دور از قابلیت های کلیدی این برنامه میباشد با این برنامه امکان به اشتراک گذاری تنظیمات از راه دور داخل بانک های اطلاعاتی فراهم می آید و به خوبی میتوان بر فعالیت های کاربران پایگاه داده و نظارت کرد و بر روی آنها کنترل داشت. نرم افزار Remote Desktop Manager راه حل امن و سریعی را برای ارتباط امن با پایگاه های داده فراهم می کند.
این برنامه با برنامه پیش فرض کنترل از راه دور ویندوز سازگار میباشد و خدمات LOGMEIN, VNC, Team Viewer, FTP, SSH, Telnet, Dameware, XWindow, VMware, Virtual PC, PC Anywhere, Hyper-V, Citrix, Radmin, Microsoft Remote Assisstant, Sun Virtual Box و .. را ارائه میدهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Remote Desktop Manager را از سایت tnp24 دریافت نمایید.



ویژگی های نرم افزار Remote Desktop Manager :
– اتصال سریع و امن به کانکشن های ریموت
– امکان به اشتراک گذاری تنظیمات از راه دور در پایگاه های اطلاعاتی
– اتصال سریع و امن
– امکان نظارت بر فعالیت های کاربران پایگاه داده
– امکان ارتباط با Team Viewer
– ارتباط با FTP
– پشتیبانی کامل از Microsoft Remote Desktop
– ساپورت Microsoft Remote Assistance
– پشتیبانی از ارتباطات VNC – UltraVNC, TightVNC, RealVNC
– ساپورت Putty – SSH, Telnet, RAW و rLogin

Description

Remote Desktop Manager is a small apgfplication used to manage all your remote connections and virtual machines. Add, edit, delete, shared, organize and find your remote connection quickly. Compatible with Microsoft Remote Desktop, Termfinal Services, VNC, LogMeIn, Team Viewer, Ftp, SSH, Telnet, Dameware, X Window, VMware, Virtual PC, PC Anywhere, Hyper-V, Citrix, Radmin, Microsoft Remote Assistance, Sun Virtual Box and more.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری