Substance Designer 2017

Substance Designer 2017

  • کاربرد : نرم افزار ساخت تکسچر
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Allegorithmic
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند جهت ساخت و ایجاد Texture با قابلیتهای فراوان میباشد که در صورتی که نیازمند ساخت تکسچرهای واقع گرایانه هستید و یا مشغول ساخت بازی های رایانه ای و نرم افزارهای شبیه ساز سه بعدی می باشید Substance Designer میتواند یکی از بهترین گزینه های برای شما باشد. این نرم افزار یکی از بهترین ها در نوع خود است، زیرا توانایی های آن بقدری قدرتمند است که براحتی میتوانید با استفاده از آن متریال های بسیار واقع گرایانه ای ایجاد نمایید. ایجاد متریال توسط Substance بر اساس لایه های متعددی مانند Diffuse , Normal , Specular , Bump , Displacement و ... شکل میگیرد که دست شما را برای ایجاد انواع متریال ها باز خواهد گذاشت. شما میتوانید از Substance Designer در نرم افزارهای Maya , 3ds Max , Unity engine و دیگر نرم افزارهای سه بعدی ساز به صورت مستقیم استفاده نمایید .

Description

Allegorithmic has released Substance Designer 2017.2.0, is the Ultimate 3D Material Authoring and Scan Processing Tool. It has become the standard in the entertainment industry for PBR material authoring.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری