Total Uninstall Pro 6.21.0.480

Total Uninstall Pro 6.21.0.480

  • کاربرد : نرم افزار حذف نرم افزار نصب شده
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Gavrila Martau
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک نرم افزار بسیار قدرتمند در زمینه ی حذف کامل برنامه های نصب شده بر روی ویندوز می باشد. هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی نصب می کنید ، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا شود ، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه ها ممکن است با هم تداخل پیدا کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم ، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند ، در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حد زیادی افزایش داد. Total Uninstall قبل از حذف نرم افزارها ابتدا آنها رابه طور کامل آنالیز می کند و بدون هیچ کمکی از Add/Remove وینوز و کاملا به صورت مستقل برنامه را پاک می کند. فقط لازم است برنامه ای که می خواهید آن را به طور کامل حذف نمایید را از لیست برنامه انتخاب کنید. Total Uninstall خود برنامه را آنالیز می کند و سپس فایل ها و پوشه های برنامه و حتی کلید های ریجستری برنامه را در حالی که به شما نیز نشان می دهد ، به طور کامل حذف می نماید.

قابلیت های نرم افزار Total Uninstall :
نمایش لیست کامل و دقیق از تمامی نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم عامل
نمایش مشخصات و جزئیات دقیق از نرم افزارهای نصب شده برو روی سیستم
حذف نرم افزارها و تمام رد پاها و اثرات انها
امکان تهیه نسخه پشتیبان از نرم افزارها
مانیتورینگ و محافظ برنامه های نصب شده
توانایی یکپارچه سازی سریع هارد دیسک
بهبود بخشیدن به رجیستری ویندوز
سرعت بالا در حذف برنامه ها
سازگاری با ویندوزهای مختلف

Description

Total Uninstall - powerful installation monitor and advanced uninstaller. Total Uninstall creates a snapshot of your system prior to installing a new program. It then takes an additional snapshot after the installation has completed. It then compares the two snapshots and displays all changes in a graphical tree view, marking all registry values and/or files that have been added, changed or deleted. Total Uninstall saves these changes and, if you decide to uninstall the program, it will reverse the changes to the previous state.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری