TriSun Duplicate File Finder Plus 9.0 Build 042

TriSun Duplicate File Finder Plus 9.0 Build 042

  • کاربرد : نرم افزار حذف نرم افزار نصب شده
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : TriSun Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

برنامه ای که می تواند به سرعت فایل های تکراری در هارد شما را با تکیه بر محتویان فایل، و فایل های ناخواسته شما را در هارد بازیابی نماید و کاهش هزینه های مدیریت و جلوگیری از سردرگمی های غیر ضروری را باعث می شود. این کار را بسیار سریع انجام می دهد و با استفاده از الگوریتم های مقایسه فایل با سرعت بالا ساخته شده است.
به سرعت می تواند فایل های تکراری در هارد شما با تکیه بر محتویات فایل، را سرچ کند.
همچنین،با استفاده آسان، فقط نیاز به انتخاب منابع (درایو (ها)، پوشه (ها)، فایل های)، اندازه (ها)، نوع (ها)، و سپس کلیک بر روی “یافتن” را فشار دهید برای به دست آوردن میخواهی حتی، شما می توانید به سادگی با کلیک بر روی این دکمه به طور مستقیم با استفاده از شرایط جستجو پیشنهاد شده است.

Description

Duplicate File Finder Plus - Quickly finds the duplicate files on your drives relied on file contents, you can remove the unwanted files as you expect to recover your valuable disk space, reduce the management costs and avoid the unnecessary confusion.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری