اعجاز قرآن در نظر اهل بیت عصمت علیهم و السلام و بیست نفر از علمای بزرگ اسلام

اعجاز قرآن در نظر اهل بیت عصمت علیهم و السلام و بیست نفر از علمای بزرگ اسلام

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا مودب
  • تعداد صفحه : 225

توضیحات

کتاب اعجاز قرآن در نظر اهل بیت عصمت علیهم السلام تالیف دکتر سید رضا مؤدب مى ‏باشد. کتاب پیرامون بررسى مسالهء اعجاز قرآن نوشته شده است.
مؤلف که از قرآن پژوهان معاصر و داراى تالیفات متعددى مى‏ باشد، در این کتاب اعجاز قرآن را از دیدگاه‏ هاى مختلف از جمله در کلام ائمهء معصومین(ع) بررسى کرده است. وى در ابتدا، مسالهء ضرورت اعجاز از طرف پیامبران را مطرح، و رابطهء آن با قانون علیّت را توضیح داده، آنگاه اعجاز قرآن را با توجه به آیات تحدّى تشریح مى ‏نماید.
در ادامه با توجه به فرمایشات ائمه معصومین(ع) دربارهء قرآن اعجاز آن را از دیدگاه آن بزرگواران بررسى کرده است. از طرف دیگر با توجه به تالیفات متعددى که از طرف علماى شیعه و اهل سنت در این باره نوشته شده، دیدگاه‏ هاى آنها را متذکر شده، وجوه اعجاز را مورد بررسى قرار داده و مسالهء قول به صرفه را مورد نقد و تجزیه و تحلیل قرار داده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری