Delcam Crispin LastMaker 2011 R1 SP0

Delcam Crispin LastMaker 2011 R1 SP0

  • 2.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزاری قدرتمند در زمینه ی صنعت کفش و قالب سازی
  • نسخه :Version 2011 R1 SP0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Delcam
  • سال تولید : 2011

توضیحات

ابزاری است بسیار قوی برای کسانی که در زمینه ی صنعت کفش و قالب سازی کار می کنند . با استفاده نرم افزار Delcam Crispin ShoeMaker R2 هزینه ها بسیار پایین آمده و زمان را برای طراحی مورد نظر کم تر می کند . این نرم افزار سبک شبیه سازی کامپیوتری طراحی را کاهش می دهد و زمان طراحی و سرعت تصمیم گیری بر اساس مواد بصری آماده شده است را پایین می آورد ، با استفاده از تکنولوژی های مدرن نرم افزار Delcam Crispin ShoeMaker 2015 کاربران می توانند به راحتی با ابزار های مختلف این برنامه کار کنند و پروژه ی مورد نظر خود را طراحی کنند . نرم افزار Delcam Crispin ShoeMaker قدرتمندترین ابزار در زمینه طراحی کفش می‌ باشد که شرکت‌ های بزرگ تولیدی از جمله Nike از این نرم افزار برای طراحی‌ های خود استفاه می‌کنند . امروزه با گسترش یافتن کارخانه های مختلف در عرصه ی تولید کفش و کتانی اکثر مهندس های طراحی و مدل سازی از این نرم افزار استفاده می کنند . مهندسی و قالبسازی در نرم افزار Delcam Crispin ShoeMaker R2 SP1 خیلی دقیق و سریع انجام می پذیرد . این محصول در فروشگاه دانلود فارسی قابل خریداری می باشد . طراح واردات کفش از LastMaker یا به طور مستقیم از اسکنر و یا از بسته های دیگر CAD و همچنین به عنوان سبک خط در این برنامه انجام می پذیرد . در نرم افزار Delcam Crispin ShoeMaker 2015 می توانید طراحی خط های مساوی هم را به صورت 2 بعدی و 3 بعدی انجام دهید که به زیبا تر شدن پروژه ی شما کمک بیشتر می کند . در این نرم افزار شما می توانید با انتخاب کردن رنگ های مختلف ، دوخت ، استایل ، زمینه و طرز قرار گرفتن مدل پروژه ی خود را حرفه ای تر و زیبا تر انجام دهید .



ویژگی های نرم افزار Delcam Crispin ShoeMaker 2015 :

– طراحی حرفه ای قالب های کفش

– مهندسی و قالبسازی سریع و آسان

– طراحی خط های مساوی هم به صورت 2 بعدی و 3 بعدی

– طراح واردات کفش از LastMaker یا به طور مستقیم از اسکنر

– قابلیت مشاهده ی پروژه های 3D

Description

The process of producing or modifying a last is extremely simple. Even inexperienced users can work with confidence after only a few hours of training. LastMaker produces last models much faster than is possible by hand, allowing you to get the digital data to your last manufacturer quicker, ensuring a faster turnaround time.

All modifications to the last are based on accurate measurements of the foot. Model size or graded last data can be output for on-site machining, or sent to your last manufacturer digitally. Scanned foot data imported as a template can be used to modify existing conventional or fashion lasts. The data can be ouput for machining a custom-made pair of lasts.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری