Delcam Crispin LastMaker 2012 v12.1.3

Delcam Crispin LastMaker 2012 v12.1.3

  • کاربرد : نرم افزار قدرتمند و مهندسی برای طراحی CAD / CAM و طراحی کفش
  • نسخه :Version 12.1.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Delcam
  • سال تولید : 2012

توضیحات

یک نرم افزار قدرتمند و مهندسی برای طراحی CAD / CAM ، طراحی کفش می باشد که محصولی پیشفرته از دو کمپانی مشهور Delcam و Autodesk می باشد که به تازگی برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . نرم افزار Autodesk Crispin PatternCut & ShoeCost 2016 یک توسعه دهنده جهان پیشرو و تامین کننده پیشرفته برای طراحی های کفش می باشد که مهندسین و طراحان این رشته می توانند با استفاده از این نرم افزار ایده های خلاقانه ی خود را پیاده سازی کنند و تا به مفاهیم دیجیتالی خود دسترسی پیدا کنند . نرم افزار ShoeCost 2016 با یک رابط کاربری جدید و یک گردش کار ساده برای تکمیل گزارش هزینه خود استفاده می شود و همچنین ارتقاء طراحی های پیچیده کفش ساخته شده است و شما می توانید طرح بندی سفارشی ویژگی های جدید و پیشرفت را ایجاد کنید . Autodesk Crispin PatternCut & ShoeCost 2016 برای هر طراحی تولید شما مفید خواهد بود ، کریسپین ShoeCost هزینه راه حل ساده نرم افزار که به صورت خودکار برای بهره وری مواد در هر دو چرم و مواد مصنوعی قالب است . نرم افزار Autodesk Crispin PatternCut & ShoeCost 2016 متخصص طراحی کفش و ابزاری است که بهبود بهره وری از ساخت کفش را زیاد می کند .

Description

The process of producing or modifying a last is extremely simple. Even inexperienced users can work with confidence after only a few hours of training. LastMaker produces last models much faster than is possible by hand, allowing you to get the digital data to your last manufacturer quicker, ensuring a faster turnaround time.

All modifications to the last are based on accurate measurements of the foot. Model size or graded last data can be output for on-site machining, or sent to your last manufacturer digitally. Scanned foot data imported as a template can be used to modify existing conventional or fashion lasts. The data can be ouput for machining a custom-made pair of lasts.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری