Delcam PowerSHAPE 2016 + PS-Catalogues 2016 x64

Delcam PowerSHAPE 2016 + PS-Catalogues 2016 x64

  • کاربرد : نرم افزارحرفه ای مدل سازی و طراحی قالب های صنعتی
  • نسخه :Version 2016
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64Bit
  • تولید کننده : Delcam
  • سال تولید : 2016

توضیحات

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی هم در بخش ماشین افزار به ویژه ورود ماشین های CNC و هم در بخش نرم‌افزار صنعت قالب سازی نیز هم از حیث کاهش زمان ساخت و هم از نظر قابلیت ساخت قالب هایی با فرم های پیچیده، پیشرفت قابل توجهی را به خود دیده است. پروسه تولید قالب به دو بخش طراحی و ساخت تقسیم می‌شود. در بخش طراحی، مهندس طراح با توجه به دانش و تجربه خود، اجراء، شکل و همچنین سیستم راهگاهی قالب را با استفاده از نرم‌افزارها طراحی کرده و مدل سه بعدی قالب را می سازد که این مدل سه بعدی مبنای ماشین کاری قالب به وسیله ماشین CNC قرار می‌گیرد، سپس بعد از اتمام عملیات ماشین کاری فرایند مونتاژ قالب انجام می شود.
شرکت Delcam که یکی از قویترین و نامدارترین شرکت ها در تولید و توسعه نرم افزار های پیشرفته CAD/CAM است به تازگی نسخه جدید نرم افزار کاربردی PowerShape را منتشر کرده است. طراحی، مهندسی مجدد و مدل سازی قالب برای محصولات تولیدی از جمله قابلیت های این نرم افزار است.

همچنین با ادغام ابزار مدل سازی برای ساخت جزئیات و مدل سازی سه بعدی دقیق امکان طراحی مدل های پیچیده را به راحتترین شکل ممکن فراهم می کند. از جمله کاربرد های این نرم افزار وارد کردن مدل در فضای برنامه و تعمیر آن، ساخت مدل محصول تولیدی، مهندسی و طراحی مجدد و طراحی بسته بندی است. همچنین این نرم افزار قادر به خواندن داده های سایر نرم افزار های CAD از جمله AutoCAD ،CATIA ،Computervision ،Cimatron ،Rhino ،SolidEdge و SolidWorks می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Delcam PowerShape:
- قابلیت مدل سازی مستقیم برای ایجاد سریع و ساده تغییرات
- ساخت جزئیات و مدل سازی سه بعدی دقیق
- قابلیت کار با داده های CAD از سایر برنامه ها از جمله AutoCAD ،CATIA
- رابط کاربری ساده و قابل فهم
- و ...

Description

PowerSHAPE's unique combination of modelling tools let you create detailed, accurate 3D models of even the most complex parts simply and efficiently. Design, re-engineering, tool design, and modelling for manufacture all in one easy-to-use program. Whatever your starting point - concept, design sketch, customer data, scanned point cloud - PowerSHAPE will help you make it.Our experienced support engineers talk you through all the newest features, as well as giving you tips and tricks to get you up to speed in the shortest possible time.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری