Intel Cluster Studio XE 2012

Intel Cluster Studio XE 2012

  • کاربرد : بهترین نرم افزار در زمینه ایجاد نرم افزارها و کدنویسی چندمنظوره.
  • نسخه :Version 2012
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Intel
  • سال تولید : 2012

توضیحات

Intel Parallel Studio XE یک زبان برنامه نویسی موازی پیشرفته است که توسط شرکت اینتل عرضه شده است. مجموعه ابزار Intel Parallel Studio XE با بهره گیری از پردازش موازی، طراحی، توسعه، اشکال زدایی و تنظیم کد را ساده می کنند. با استفاده از این نرم افزار، با کمترین تلاش، بهترین عملکرد برنامه کاربردی را بر روی پرازنده های سازگار اینتل و کمپروسسورها، دریافت می کنید. این برنامه به سرعت برنامه های کاربردی نوشته شده به زبان های فرترن و سی پلاس پلاس را کامپایل کرده و با کمترین تلاش بهترین عملکرد از آن ها را ارائه خواهد کرد و کد نویسی در آن بسیار سریع است.

Description

Intel Parallel Studio XE boosts performance, increases productivity, and eases scalability more than ever for HPC and compute-intensive applications. Whether you build for big data analytics, machine and deep learning, or thousands of other performance-critical applications, this tool-packed suite harnesses the full capabilities inside Intel Xeon and Xeon Phi processors and coprocessors.
Intel Parallel Studio XE Cluster Edition. Cluster Edition adds cluster tools: Intel Cluster Checker, an expert system for analyzing cluster diagnostics, Intel Trace Analyzer and Collector for MPI tuning and analysis, and the Intel MPI Library.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری