MagicCute Data Recovery v2011.1.0 Portable

MagicCute Data Recovery v2011.1.0 Portable

  • کاربرد : نرم افزار قدرتمند ریکاوری دیتا و فایلها (نسخه پرتابل)
  • نسخه :Version 2011.1.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : MagicCute
  • سال تولید : 2011

توضیحات

بازیابی فایل ها از زمانی که نرم افزارهای Recovery ارائه شده اند بسیار آسان شده است ؛ کاربران با خیالی آسوده تر به کار با اطلاعات می پردازند و تا حدود زیادی خیالشان راحت است که در صورت پاک شدن اطلاعات امکان بازیابی آن ها وجود دارد. MagicCute Data Recovery یکی از انواع همین نرم افزارهاست که تا حدود زیادی خیال کاربران را راحت خواهد کرد. نرم افزاری که قادر است تا فایل هایی که به هر نحوی پاک شده اند را بازیابی کند. سه حالت برای بازیابی در این ابزار در نظر گرفته شده است ؛ بازیابی معمولی ، فرمت شده و بازیابی اختصاصی عکس ها که هریک می تواند کاربران را برای رسیدن به هدف خود یاری دهد.
MagicCute Data Recovery هم مانند دیگر نرم افزارهای رایج موجود با تمامی سیستم فایل های مخصوص ویندوز و همچنین انواع حافظه ها سازگاری داشته و با هماهنگی کامل با نسخه های مختلف سیستم عامل کار بازیابی را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد. بیش از 2000 فرمت یا File Type برای این ابزار تعریف شده که تقریبا هیچ کاربری نخواهد بود که فایل بازیابی شده اش جز این 2000 فرمت نباشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MagicCute Data Recovery:
- واسط کاربری جذاب نرم افزار
- پشتیبانی از تمامی سیستم فایل های ویندوز
- پشتیبانی از انواع حافظه ها
- هماهنگی با بیش از 2000 فرمت
- بازیابی فایل های پاک شده به صورت معمولی
- بازیابی دیسک های فرمت شده
- بازیابی عکس ها به صورت اختصاصی
- سرعت بسیار مناسب نرم افزار در جست و جو
- بازیابی فایل ها با همان نامی که پاک شده اند
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- نسخه پرتابل
- و ...

Description

With this software you can easily Recover Lost or Deleted Data. Safely restore Hard Drive data. This software works in Read-Only Mode, you can perform Risk Free Data Recovery. We will provide Experienced and Reliable Support.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری