Magix Mufin MusicFinder v1.0

Magix Mufin MusicFinder v1.0

  • کاربرد : مدیریت بر فایل های صوتی و MP3
  • نسخه :Version 1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : MAGIX AG
  • سال تولید : 2007

توضیحات

Magix Mufin MusicFinder نام نرم افزاری می باشد که به وسیله ان کاربران قادر به مدیریت بر فایل های صوتی و MP3 خود می باشند. همچنین کاربران قادر می باشند تا با یک کلیک و انجام امور مربوطه اقدام به تهیه و ساخت یک آرشیو منظم و دسته بندی شده از فایل های صوتی موزیک های خود کنند. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برای کار در این زمینه استفاده می کند. این نرم افزار توسط کمپانی Magix برای کاربران علاقه مند به نگهداری فایل های mp3 و صوتی طراحی شده است.
از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
– تهیه لیست از فایل های صوتی و mp3
– قابلیت مدیریت بر امور مختلف فایل ها
– توانایی دسته بندی و مرتب سازی فایل ها
– قابلیت قرار دادن عکس برای لیست
– توانایی پخش فایل های صوتی
– قابلیت کپی دیسک های صوتی
– تبدیل فرمت تعدادی از فایل های صوتی
و … .

Description

You've never heard your music this way before: Mufin MusicFinder is the first MP3 Manager in the world that knows what you want to listen to before you do!

Mufin MusicFinder will analyze the song's sound and will create an entire collection with one single click for songs that perfectly match the track: Experience the music on your hard disk, on your MP3 player or on the Internet in a whole new dimension.

Dive into an exciting music network and look forward to a new type of music experience without any annoying searching or sorting.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری