Magix PhotoStory On CD And DVD Deluxe v10 2011

Magix PhotoStory On CD And DVD Deluxe v10 2011

  • کاربرد : نرم افزار ساخت آلبوم های تصویری از عکس های خود
  • نسخه :Version 10 2011
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : MAGIX AG
  • سال تولید : 2011

توضیحات

نام برنامه ایست که به کمک آن شما توانایی ساخت آلبوم های تصویری از عکس های خود را خواهید داشت. به کمک این نرم افزار می توان بر روی تصاویر افکت های زیبایی قرار داد و برای تزئین بیشتر عکس ، بر روی آن ها قاب های مختلف و افکت های متعددی قرار داد. در این نرم افزار شما با گذراندن چندین مرحله به آسانی می توانید تصاویر خود را به آلبوم های زیبا تبدیل کنید. همچنین با توجه به قابلیت های این برنامه این امکان در اختیار شما می باشد تا بر روی آلبوم خود آهنگ های دلخواه را قرار داده تا در هنگام پخش تصاویر موسیقی شما نیز در زمینه تصاویر نشان داده شود. شما می توانید آلبوم های خود را بر روی CD و DVD به زیبایی قرار دهید. این نرم افزار محصولی از شرکت MAGIX Software می باشد.

برخی از امکانات Magix PhotoStory
استفاده از ابزار جادویی ( Wizard ) در ساخت آلبوم ها در چندین مرحله
توانایی قرار دادت افکت های متعدد بر روی تصاویر
قرار دادن موسیقی و افکت های پشت زمینه در آلبوم
ایجاد آلبوم بر روی CD و DVD

Description

Create multimedia slideshows and impress any audience. Import images from digital cameras, mobile phones, scanners, memory cards, as well as CD tracks, MP3s or any other media from the web. Enhance even poor-quality snapshots (originals remain unchanged / non-destructive optimization). Add background music, effects and personalized text. The program then automatically burns your slideshows to disc complete with a DVD player menu, so you can enjoy it on TV & your PC or present it online.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری