Magix Sequoia v12.1.0.125

Magix Sequoia v12.1.0.125

  • کاربرد : میکس و مسترینگ
  • نسخه :Version 12.1.0.125
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : MAGIX AG
  • سال تولید : 2012

توضیحات

نرم افزار Magix Sequoia میکس و مسترینگ ، یک نر م افزار قدرتمند و حرفه ای برای میکس و مسترینگ صدا ها و فایلهای صوتی ساخته شده می باشد . این نرم افزار نقطه عطف دیگری در توسعه راه حل های نرم افزار حرفه ای برای تولید صدا، رادیو و تلویزیون و مسترینگ است . نرم افزار Magix Sequoia محصولی قدرتمند از کمپانی معروف Magix می باشد نسخه 13 آن به تازگی برای سیستم عامل های ویندوز منتتشر شده است . این نرم افزار استودیو صوتی و پخش هم می باشد به گونه ای که توسط شبکه هایی مانند بی بی سی ، کتابخانه سمفونی وین و استرلینگ صدا در نیویورک مورد استفاده قرار گرفته است . در نسخه 13 نرم افزار Magix Sequoia همه چیز که کاربران به آن نیاز دارند و استفاده بیشتر دارند قرار گرفته شده است . نسل جدید این نرم افزار دارای استانداردهای جدید با کیفیت DAW به همراه انعطاف پذیری بالا ، عملکرد بهتر و بهره وری بیشتر می باشد .در این نرم افزار کارت های ضبط Blackmagic به Decklink دوباره به رسمیت شناخته شده است . امروزه با گسترش یافتن ساخت موسیقی و تولید آن ، موزیک سازان و افرادی که در این زمینه فعالیت میکنند میکس و مسترینگ و تنظیم آن یکی از نکات اصلی برای آن ها می باشد ، نرم افزار Magix Sequoia با ابزار های پیشرفته و حرفه ای که دارد می تواند تمامی نیاز های کاربران را در این زمینه برطرف کند . سکویا به طور منظم برنده جایزه بین المللی شده است ، از جمله جایزه گرمی مشهور می باشد . محدود کردن پویا در حال حاضر بخشی از بلندی صدا محاوره ای عادی و قادر می سازد محدود دینامیک جسم به منظور تنوع بلندی صدا در داخل مواد صوتی استفاده شود . بلندی صدا نیز می تواند به قابلیت پردازش دسته ای استفاده شود. این اجازه می دهد تا تعداد زیادی از فایل های به ارزش بلندی صدا هدف تنظیم به صورت خودکار انجام بپذرید . محاسبه بلندی صدا ، این ویژگی را می توان در “ویرایش” منو پیدا شده و محاسبه بلندی صدا از کل پروژه یا محدوده پیدا کنید . مقادیر محاسبه شده در یک گفت و گو متن نمایش داده شده است . تجزیه و تحلیلفایل صوتی در مدیریت فایل ، این قابلیت محاسبه ارزش بلندی صدا برای تمام فایل های انتخاب شده است.

Description

Magix Sequoia 12 is designed to meet the high demands of professional users and represents a new milestone in the development of software solutions for radio broadcasting, audio post production and mastering. The newest generation of Sequoia sets new standards for high-definition DAWs by offering maximum flexibility, performance and efficiency. With extensive improvements to its unique multisync editing, loudness metering according to EBU R128, enhanced spectral cleaning and constant new developments to its source/destination editing, Sequoia 12 offers professionals everything they need for top level audio production.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری