Magix Video Deluxe 2008

Magix Video Deluxe 2008

  • کاربرد : نرم افزاری برای تدوینگران حرفه ای
  • نسخه :Version 2008
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : MAGIX AG
  • سال تولید : 2008

توضیحات

نام بسیار آشنایی برای تدوینگران حرفه ای سینما می باشد . Magix Video Deluxe Premium 2015 نرم افزاری بسیار حرفه ای محصول کمپانی Magix می باشد که جهت تدوین و ویرایش فیلم به صورت حرفه ای طراحی و ساخته شده است . ابزارهای حرفه ای و افکت های تصویری و صوتی موجود در نرم افزار می تواند میزان گسترده ای از نیاز های تدوینگران حرفه ای را بر طرف سازد . نرم افزار Magix Video Deluxe Premium 2015 تقریبا با تمامی دوربین های دیجیتالی سازگاری دارد و می توان با استفاده از آن به خلق زیباترین جلوه ها در فیلم ها پرداخت . نسخه Premium نرم افزار امکانات و ویژگی های جدیدی را به کاربران حرفه ای ارائه می دهد و همچنین شامل 3 برنامه ای می باشد که در نرم افزار قدرتمند Red Giant مورد استفاده قرار گرفته اند . Magix Video Deluxe Premium 2015 از فرمت صدای دالبی به خوبی پشتیبانی می کند و کاربران حرفه ای می توانند به این نرم افزار اطمینان کامل داشته باشند . با استفاده از Magix Video Deluxe Premium 2015 می توانید هر نوع ویرایشی را که می خواهید ( اعم از صوتی و تصویری ) بر روی فیلم مورد نظر خود اعمال نمایید . فیلم خود را برش دهید، افکت های متنوع بر روی تصاویر قرار دهید، قسمتی از موسیقی مورد علاقه خود را به فیلم اضافه کنید و یا حتی صدای فیلم را تصویر جدا نمایید .



ویژگی های نرم افزار Magix Video Deluxe Premium 2015 :

– پشتیبانی کامل از فرمت های 4K و HD

– دارای سه پلاگین بسیار مهم انحصاری نرم افزارهای Red Giant و NewBlue Titler EX به ارزش 550 یورو

– رابط کاربری بسیار ساده و پر سرعت مخصوصا بر روی سیستم عامل های 64 بیتی

– امکان پشتیبانی از دوربین های DV و HDV

– پشتیبانی از فرمت تصویری AVCHD

– امکان ویرایش و تدوین 4 دوربین به صورت همزمان

– دارای افکت های سینمایی با کیفیت بالا

– امکان جا به جایی اطلاعات از طریق وایرلس

– امکان ساخت موسیقی متن فیلم با استفاده از نرم افزار Magix Soundtrack Maker

– توانایی ضبط بر روی انواع دیسک DVD، Mini DVD، Blu-ray Disk و AVCHD

– پشتیبانی کامل از سیستم صوتی دالبی

Description

MAGIX Video is the perfect video editing software for intuitive and powerful video production. Video Pro X is geared towards the unique requirements of professional and ambitious users and offers an unrivaled range of powerful tools for video editing, color grading, audio processing, effect design and authoring.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری