MSC SimDesigner R4 Workbench Edition for Catia V5R19 WIN64

MSC SimDesigner R4 Workbench Edition for Catia V5R19 WIN64

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : پلاگینی برای Catia از شرکت MSC
  • نسخه :Version 5 R19
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64Bit
  • تولید کننده : MSC Software
  • سال تولید : 2012

توضیحات

بسیاری از تولید کنندگان می خواستند که تولیدات خود را شبیه سازی و تجزیه تحلیل پیشرفته بر روی آنها در محیط و برنامه اصلی و عمده ساخت و تولید خود کتیا ، انجام دهند . این تجزیه تحلیل های پیشرفته ارتباط بسیار دقیق و مهمی با دیگر عوامل تولید نظیر هزینه ها ، فرایندها ، امکانات ، روش ها ، عملکرد ها وتوانایی های محصول داشت . این تجزیه تحلیل ، شبیه سازی برای تولید پیشرفته یک محصول خوب و توسعه دادن آن با نیازهای مشتری لازم و حتمی بوده و است . طراحان محصولات تولیدی بیشتر ترجیح می دهند این تجزیه و تحلیل ها در محیط طراحی CAD انجام و صورت پذیرد به دو دلیل اول آنکه بسیار ساده تر از انتقال یا ارتباط نرم افزارها بوده و مشکلات نا هماهنگی و عدم آشنایی به دو نرم افزار و.. وجود ندارد ، تجزیه و تحلیل المان های محدود در محیط خود نرم افزار طراحی CAD صورت می گیرد. دوم آنکه از نتایج آن ، راهنمایی های آن در طراحی بهتر و مناسب تر استفاده نموده و بعد از طراحی نیز سریعا می توانند تغییرات و ویرایش مناسب را در طرح اعمال نمایند . در نهایت طرحی بهتر با کیفیت و بهینه عرضه نمایند . این یک مبارزه طلبی و قدرت طلبی در هر سازمانی بوده است . مبارزه بین اجبار طراحان CAD به آموختن نرم افزار تحلیلی CAE و سازندگان نرم افزارهای تحلیلی به عرضه آن در نرم افزارهای طراحی CAD . این ابزار و توانایی یک قدرت و برتری هر شرکت و تولید کننده برای عرضه و رقابت در میان تولید کنندگان می باشد . این یک روش و ایده نو خوب و عالی در نگه داشتن و سازماندهی این تفکر طراحی و تحلیل در کنار هم می باشد ، اکنون دیوار بین این دو قسمت برچیده شده است . روش قبلی به این صورت سازماندهی شده بود ، ابتدا مهندسین CAE منتظر بودند تا جزئیات طرح به وسیله طراح به آنها داده شود و بعد از گرفتن و آماده سازی آن تحلیل مکانیکی صورت گرفته و نتایج به مهندسین طراح CADداده می شد ، سپس مهندسین طراح معایب و اشتباهات را رفع و تغییرات ویرایش لازم را انجام می دادند تا طرح بهبود یابد . این چرخه بارها تکرار می گردید . در نهایت محصول با تاخیر ، نه چندان با کیفیت ، تکمیل قطعی نشده به بازار عرضه می گردید و تولید انبوه می شد .

Description

Many manufacturers want to bring simulation forward in their product development process to have functional performance analysis lead design, rather than simply validate design. This can be challenging if the design and development process relies on isolated design and analyst groups and the designers have to rely on CAE engineers to verify the drawings created by design team using specialized CAE software. With this sequential process, changes made late in the design cycle can increase costs by several orders of magnitude and significantly delay time-to-market.

SimDesigner solves this problem by making available multibody dynamics, structures, thermal and nonlinear FE analysis capabilities from Adams, MSC Nastran, and Marc within the CATIA V5 CAD environment. The benefits of providing easy to use analysis functionality within the familiar CAD environment include elimination of CAD translation & fixing, enabling simulation earlier in the design process, and correcting design flaws before products are ever seen by customers.

Two Editions of SimDesigner are available:

SimDesginer Workbench: Based on user requirements, appropriate Workbench can be used to perform multibody dynamic simulations, structural, nonlinear and thermal analyses.
SimDesigner Suspension: This unique solutions enables users to take advantage of the solver technology of Adams/Car to model and analyze suspension systems.
Additionally, Enterprise Gateways are available to take advantage of the standalone solver licenses your organization has for enterprise-wide usage. The Gateway provides bidirectional access with server-side simulation tools of MSC Nastran and Marc on high performance hardware.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • Soroush
    (04:01)   1398/6/6
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    سلام
    من روی کتیا 21 نصب کردم محیط هست ولی نوار ابزاری نداره

بارگزاری