MSC SimXpert R3

MSC SimXpert R3

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی مهندسی چند رشته ای
  • نسخه :Version 3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : MSC Software
  • سال تولید : 2011

توضیحات

در دنیای صنعتی امروز یکی از عمده عوامل موفقیت برای هر شرکتی کیفیت طراحی محصولات تولیدی است و برای رسیدن به این مهم یکی از بهترین راه حل ها استفاده از نرم افزار های طراحی مهندسی به کمک کامپیوتر است که فرایند طراحی محصولات را علاوه بر کیفیت بالاتر بسیار سریعتر می کنند. SimXpert نرم افزاری قدرتمند برای طراحی سیستم ها و محصولات با سرعت و کیفیت بالا است. با کمک این برنامه علاوه بر طراحی محصول می توان آن را آنالیز کرد و عیب های احتمالی را شناسایی و رفع نمود. تمامی مراحل طراحی و آنالیز محصول مانند پیش پردازش، مدل سازی و پس پردازش در محیط نرم افزار قابل انجام است. همچنین دارای محیطی چند گانه برای مدل سازی در زمینه های مختلف از جمله سیستم های مکانیکی و حرکتی، سیستم های حرارتی، تصادفات و براورد خسارات و ... است و با داشتن نمونه ها و متریال های متعدد در برنامه امر طراحی را برای مهندسان سریعتر و ساده تر نموده است.

از دیگر امکانات این نرم افزار نیز قابلیت وارد نمودن انواع داده های CAD از سایر نرم افزار های مهندسی مانند CATIA و ACIS و داده های سه بعدی مانند STEP و STL برای مدل سازی و آنالیز است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SimXpert:
- ایجاد مدل ها و نمونه های پیچیده
- انجام آنالیز ها و تحلیل های مختلف برای ارتقای مدل
- ایجاد گزارش از نتایج آنالیز
- دارای محیط های مختلف برای مدل سازی در زمینه های متنوع
- قابلیت وارد نمودن داده های CAD
- دارای انواع نمونه ها و متریال های از پیش ساخته شده
- و ...

Description

SimXpert is a unified computer aided engineering environment for product simulation that enables manufacturers to accelerate the speed and accuracy of simulation, increase design productivity, and bring better products to market faster. SimXpert accomplishes this by integrating multidiscipline analysis capabilities, the best simulation methodologies, and a high degree of customization all into one engineering environment. Given SimXpert’s unified engineering environment, analysts and designs can reduce the number of tools in their engineering workflow and better share critical information with each other.
Here are some key features of "SimXpert":
- Multiple Workspaces
- Template Builder for Automation of CAE Best Practices
- CAD Import
- Multidiscipline Analysis for Greater Accuracy

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری