Nuance PaperPort Professional v11.2

Nuance PaperPort Professional v11.2

  • 1.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار اسکن و مرتب سازی اسناد و پوشه ها
  • نسخه :Version 11.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Nuance Communications
  • سال تولید : 2012

توضیحات

PaperPort Professional نرم افزاری قدرتمند و راه حلی کم هزینه برای سازماندهی اسناد، پرونده ها و فایل های دفتر کار شما خواهد بود. به این صورت که شما توسط این نرم افزار در کنار یک اسکنر می توانید بهترین ابزار را برای سر و سامان دادن و تبدیل اسناد نامنظم به اسناد منظم دیجیتالی و حتی تبدیل پرونده ها و اسناد به یک فایل Pdf، در اختیار داشته باشید. PaperPort Professional توانایی منظم سازی انواع اسناد و عکس ها را پس از اسکن نمودن دارا می باشد. این نرم افزار همچنین با ارائه یک Thumbnail از اسناد موجود در یک پوشه کاربران در پیدا نمودن هرچه سریعتر سند های مورد نظر خود یاری می دهد. در این نرم افزار به ویژگی جدید توانایی جستجو به صورت Full-Text، امکان ارسال پرونده به کاربران شما (خواه کاربر ویندوز و خواه کاربر مکینتاش) به صورت آسان و مطمئن و امکان ارسال پرونده ها به کامپیوترهای خانگی، لپ تاپ ها، تبلت ها و اسمارت فون ها نیز اشاره نمود.

Description

PaperPort Professional is the most productive and cost effective way for everyone in your office to scan organise, find and share scanned paper, files and photos. PaperPort Professional 14 delivers anytime-anywhere access to files stored in the cloud, enabling users to access content using a Web browser, mobile device or tablet. PaperPort Professional 14 also combines the efficiency of document management, the convenience of perfectly scanned documents and the power of PDF document creation - all in one easy-to-use application. Millions of people worldwide rely on PaperPort to eliminate paper, get more organised and streamline the way they work.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری