Nuance PDF Converter Enterprise v6.0.x64

Nuance PDF Converter Enterprise v6.0.x64

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل، ساخت و اشتراک فایلهای PDF
  • نسخه :Version 6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64Bit
  • تولید کننده : Nuance Communications
  • سال تولید : 2010

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند ، حرفه ای و بسیار مفید به منظور تبدیل فایل های PDF به دیگر فایل ها و بلعکس می باشد ، یکی از بهترین نرم افزارهای تبدیل فایل های پی دی اف است که با انجام تبدیل فایل های PDF امکان استفاده از محتوای این گ.نه فایل ها را در دیگر اسناد فراهم می آورد ، با بهره گیری از این نرم افزار می توانید فایل های پی دی اف خود را به انواع فرمت های دیگری همچون فرمت فایل های آفیس به راحتی تبدیل کرده و از آن استفاده کنید

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Nuance PDF Converter :
– تبدیل سریع و کامل فایل های PDF
– امکان جستجو در اطلاعات PDF
– کنترل، مشاهده، ویرایش و چاپ اسناد با امنیت کامل
– تبدیل به فرمت های آفیس
– تبدیل عکس ها ، حاشیه ها و…به همراه فایل
– رابط کاربری زیبا
– سهولت در استفاده
– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
– و….

Description

PDF Converter Professional 7 is the smarter PDF software choice for business users. It provides an accurate document conversion to 100% industry-standard PDF--even from within Microsoft Office and Microsoft Windows. It also offers one-click scanning to PDF, advanced PDF search capabilities, accurate PDF to Microsoft Excel conversion, enhanced multimedia support, better graphics management, document flattening and auto-removal of sensitive information.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری