Siemens Simatic TIA Portal v13 + Update 1

Siemens Simatic TIA Portal v13 + Update 1

  • کاربرد : نرم افزاری جهت پیاده سازی راه حل های اتوماسیون در تمامی صنایع طراحی
  • نسخه :Version 13
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Siemens AG
  • سال تولید : 2014

توضیحات

نرم افزار Siemens Simatic TIA Portal یا به اختصار SIEMENS TIA یک نرم افزار مهندسی است که کمپانی SIEMENS جهت پیاده سازی راه حل های اتوماسیون در تمامی صنایع طراحی و منتشر کرده است . مجموعه Siemens Simatic TIA Portal شامل 8 ابزار مختلف می باشد که هر کدام دارای ویژگی خاصی است . به تازگی نسخه ی TIA Portal توسط کمپانی Siemens برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است به نوعی می توان گفت پیشرفته ترین و کاملترین مجموعه ی نرم افزاری برای انجام وظایف اتوماسیون در صنایع ها ، شرکت ها و کارخان ها می باشد . مجموعه Siemens Simatic TIA Portal از برنامه ریزی برای راه اندازی گرفته تا بهره برداری ، تعمیر و نگهداری و غیره به شما کمک می کند و راه را برای ارتقاء سیستم های اتوماسیون در تمامی مراحل باز کرده است . نرم افزار TIA پورتال صرفه جویی در زمان مهندسی ، هزینه ها و تلاش است . می توان گفت این نرم افزار راهی برای دست یابی به پتانسیل کامل و یکپارچه اتوماسیون می باشد . TIA در چهارچوبی ساخته شده است که می تواند در بهینه سازی تمام برنامه ریزی ها ، ماشین آلات و فرآیند روش ها و غیره به شما کمک کند و دارای یک مفهوم استاندارد و یکپارچه می باشد . این کنترل کننده یکپارچه باعث ادغام I/O ، HMI ، drives motion control و motor management به یک محیط مهندسی تک می شود . در ادامه می توانید ویژگی هر یک از ابزار های داخل نرم افزار را مشاهده نمایید .

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری