Nuclear Coffee My Music Collection 1.0.3.41

Nuclear Coffee My Music Collection 1.0.3.41

  • کاربرد : نرم افزار ایجاد کلکسیون برای فایل موزیک
  • نسخه :Version 1.0.3.41
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Nuclear Coffee
  • سال تولید : 2017

توضیحات

بسیاری از کاربران در حین انجام امور مختلف با کامپیوتر عادت به گوش دادن موسیقی مورد علاقه خود دارند و این موضوع زمانی بیشتر به چشم می آید که کاربر قصد استفاده از برنامه های سرگرمی و یا وقت گذرانی را با سیستم برای مدتی انتخاب می کند. به همین دلیل بسیاری از کاربران قسمتی از فضای خالی هارد دیسک خود را برای ذخیره سازی آلبوم های صوتی مورد علاقه خود کنار می گذارند. همچنین بسیاری از افرادی که به موسیقی و آهنگ های مختلف علاقه مند می باشند اقدام به ذخیره سازی و جمع آوری آهنگ های مورد علاقه خود می کنند. تهیه آرشیو از این نوع فایل ها امروزه به کمک نرم افزارهای مختلفی که به این منظور طراحی شده اند بسیار آسان می باشد، My Music Collection نام نرم افزاری در این ضمینه می باشد که نسخه جدید آن به تازگی و برای سال 2013 انتشار یافته است. با کمک این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به تهیه یک آرشیو کامل از فایل های صوتی خود نموده و اطلاعات مربوط به هر آهنگ و یا آلبوم را به صورت کامل و ذکر جزییات بر روی آن قرار دهند. در این نرم افزار می توان برای هر آلبوم یک Cover ایجاد نمود و از عکس های مختلف نیز برای تهیه آلبوم عکس برای آن خواننده و آلبوم استفاده نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Nuclear Coffee Software می باشد .

قابلیت های نرم افزار Nuclear Coffee My Music Collection :
قابلیت ذخیره سازی جزییات مربوط به هر فایل از آلبوم
قابلیت قرار دادن عکس های مختلف برای آلبوم
تهیه یک آرشیو مرتب شده بر اساس فیلترهای مختلف
قابلیت دریافت اطلاعات در مورد آلبوم مورد نظر از اینترنت
و ...

Description

My Music Collection is the most comprehensive music catalog software designed for organizing and managing music collections of any kind, including CD discs, MP3 files or vinyl records. This music organizer allows you to create an ordered CD database and view its contents, even if the disk is lying on a shelf or is being borrowed by a friend of yours. Now you can forget about creating music database on a paper, in Excel or text files. Simply insert a disc, scan barcode or type the title and My Music Collection will fetch all album information from the Internet, including artist, title, release year, country, track titles and cover image, etc. Furthermore, this music organizer does not only allow you to create comprehensive music collection with a great amount of options, but it is also a great loan manager allowing you to keep track of albums borrowed to your friends.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری