Pcmover Professional 10.1.649

Pcmover Professional 10.1.649

  • کاربرد : نرم افزار انتقال داده های بین کامپیوتر ها
  • نسخه :Version 10.1.649
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Laplink Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار PCmover را می توان به عنوان راه حلی جامع برای مهاجرت از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر نام برد. این نرم افزار کاربردی برای کاربرانش امکانی فراهم نموده است تا قادر باشند به شیوه ای بسیار ساده به انتقال تمام داده ها، اطلاعات و تنظیمات از قبیل برنامه های نصب شده، حساب های کاربری و ... بپردازند. PCmover به صورت اتوماتیک عمل نموده و کاربر می تواند تنها با چند کلیک به انتقال اطلاعات خود در بین سیستم ها پرداخته و به این طریق در هزینه و زمان خود به طرز چشمگیری صرفه جویی داشته باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PCmover :
- انتقال داده ها، تنظیمات، حساب های کاربری و برنامه ها به صورت اتوماتیک
- انتقال داده ها از طریق شبکه های LAN, WAN، کابل USB و درایو هاب پرتابل
- بازیابی Image سیستم قدیمی در سیستم عامل جدید
- اجرا از طریق خط فرمان
- تولید گزارش از عملیات انتقال
- سفارشی سازی رابط کاربری
- و ...

Description

PCmover Professional is the ONLY software that automatically moves or restores all selected files, settings, user profiles, and even programs from an old PC to a new one, or old operating system to a new one. And because most transferred applications are installed ready-to-use on the new PC, there's usually no need to find old CDs, previously downloaded programs, serial numbers or license codes.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری