دیکشنری نمادها / a Dictionary of Symbols

دیکشنری نمادها a Dictionary of Symbols

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : J. E. Cirlot

توضیحات

در هر دوره از تمدن، مردم از اصطلاحات سمبلی استفاده میکرده اند. پیشرفت در علم و تکنولوژی، وابستگی ما را به نمادها بیشتر کرده اند. یکی از بخش‌های حیاتی هنر در رمان‌های قدیم، استفاده از نماد‌ها بود. علاوه بر اینها، زبان نماد‌ها یک علم تلقی میشود و به خاطر اطلاع بخش بودن، ابرازی ضروری را در مطالعه ی نماد شناسی ارائه میکند.

ورودی‌های این دیکشنری که بر اساس حروف الفبا مرتب شده اند، از منابع مختلف گردآوری شده اند و شامل نماد‌های اساسی مذهبی، ستاره شناسی،کیمیاگری،مبحث معانی رمزی اعداد،آئین وتشریفات نشان‌های خانوادگی، هنرهای پیش از تاریخ میشود و به وضوح تمام معانی را توضیح داده است. خواه این مجموعه را بعنوان یک مرجع استفاده کنید، و خواه اینکه آنرا برای تفریح بخوانید، اطلاعات جالب و مناسبی را خواهید یافت.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری