YTD Video Downloader Pro 5.8.7.0.2

YTD Video Downloader Pro 5.8.7.0.2

  • کاربرد : دانلود ویدیو از یوتیوب
  • نسخه :Version 5.8.7.0.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : YTD
  • سال تولید : 2017

توضیحات

اگر به دنبال دانلود فیلم از سایت پرمخاطب یوتیوب هستید، مطمئنا به یک نرم افزار با قابلیت دانلود فیلم از این سایت نیاز پیدا خواهید کرد. YTD Video Downloader یکی از نرم افزارهایی است که دانلود فیلم از یوتیوب را به آسانی میسر می کند. با کمک این نرم افزار می توانید به راحتی یک کلیک هر فیلمی را که می خواهید با کیفیت های دلخواه دانلود نمایید و از تماشای آن بر روی رایانه شخصی خود لذت ببرید. علاوه بر کامپیوتر می توان ویدئو های دانلود شده را بر روی دستگاه های مختلف چند رسانه ای مانند: آی پاد، آی فون، PSP، تلفن همراه، ویندوز مدیا و ... مشاهده نمود.

ویژگی های کلیدی نرم افزار YTD Video Downloader:
- دانلود فیلم با کیفیت دلخواه SD یا HD
- قابلیت دانلود هر فیلمی از یوتیوب
- دانلود آسان با کلیک کردن بر روی یک دکمه
- سازگار با نسخه های مختلف سیستم عامل محبوب مایکروسافت ویندوز
- و ...

Description

YouTube Downloader allows you to download videos from YouTube, including HD and HQ videos, Facebook, Vevo, and dozens of other video sites and convert them to other video formats. The program is easy to use--just specify the URL for the video you want to download and click the Download button. The program also allows you to convert downloaded videos for iPod, iPhone, PSP, Cell Phone, Windows Media, XVid and MP3, or play video that you have previously downloaded or converted.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری