Ce.A.S. ParatiePlus 2017 version 17.0.5

Ce.A.S. ParatiePlus 2017 version 17.0.5

  • کاربرد : نرم افزار طراحی دیوار حائل
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : SIEMENS
  • سال تولید : 2017

توضیحات

در ایتالیا و همچنین در بسیاری از کشورها در سراسر جهان، طراحان متعددی در پروژه های دیوار حائل را با استفاده از نرم افزار در Paratie Plus طراحی می کنند. برای مثال، در ساخت قطارهای با سرعت بالا بر روی پل پوی در نزدیکی پیاچنزا، چندین پل و دیگر سدهای انحرافی توسط مهندسان با استفاده از نسخه های گذشته Paratie Plus طراحی شده است.

اخیرا، با استفاده از همان ابزار طراحی، دیگر شرکت های مهندسی ایتالیا، سازه های موقت و دیواره های پل را برای همه تقاطع ها با رودخانه در طول خط قطار جدید جدید اتصال میلان به Brescia طراحی شده است. از سال 1985 با همکاری پروفسور روبرتو نووا از Politecnico di Milano، Paratie Plus یک برنامه تحلیلی غیر خطی است که برای مدل سازی اندرکنش سازه با خاک دیوار حائل انعطاف پذیر، با استفاده از روش عکسل العمل متقابل سطح، ارائه نمودند. این شیوه در عمل برای طراحی به طور گسترده ای پذیرفته شده و در بسیاری از استاندارد طراحی در سراسر جهان، از جمله Eurocodes در حال حاضر از آن استفاده می شود.

Paratie Plus یک ابزار ساده و دقیق برای طراحی دیوار حائل است. در اغلب موارد، تجزیه و تحلیل Paratie Plus می تواند به اندازه کافی برای طراحی یک دیوار کافی باشد. با این حال، حتی در شرایط بسیار پیچیده، Paratie Plus ممکن است اطلاعات طراحی ارزشمندی را حداقل در مراحل اولیه طراحی ارائه دهد.

از سال 2009، Paratie Plus به سمت یک محیط طراحی مجتمع تبدیل شده است که چندین گزینه تجزیه و تحلیل اضافی شامل تجزیه و تحلیل پایداری شیب و تجزیه و تحلیل محیط اشباع 2D ارائه می دهد. برخی از مهمترین ویژگی های Paratie Plus، که به سختی در ابزارهای رقیب در بازار یافت می شوند، در اینجا فهرست شده اند:

ویژگی های Paratie Plus
- یک فرمول دقیق مدل خاک در چارچوب مکانیک خاک مدرن؛
- یک مدل سازنده ویژه برای رس در هر دو شرایط زهکشی شده و زهکشی نشده
- مدل سازی واقعی مرحله ساخت و ساز، حتی برای اجرا هایی کاملا پیچیده هستند.
- یک طرح کلی برای خاک های لایه ای؛
- بارهای خارجی
- در هر مرحله ساخت و ساز، پشتیبانی و بارگذاری طرح می تواند به صورت دلخواه تغییر کند.
- مدلسازی دیوارهای متقابل برای بحث سازه نگهبان و یا پلهای زیر گذر
- روش لرزه نگاری شبیه استاتیک بر اساس یک الگوریتم اختصاصی مستقل
- یرابط کاربری GUI که شامل بسیاری از ویژگی های دیگر است، مجموعه ای کامل از همبستگی های آنلاین برای کمک به کاربران در انتخاب پارامترهای خاک مناسب بر اساس رایج ترین آزمایش های آزمایشگاهی و صحرایی است.
- پیوند با روش های مدرن طراحی محدود شده با توجه به Eurocodes 7 و 8 و نیز NTC، EC2، EC3، AISC و ACI برای بررسی ساختاری.

Description

Ce.A.S & Harpaceas presents the new version of Paratie Plus 2017 (version 17.0.5), the leading software company in Italy for more than 30 years, for the analysis and testing in seismic areas of flexible retaining structures, modeled on finite elements in a nonlinear field.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری