Glary Malware Hunter PRO 1.47.0.438

Glary Malware Hunter PRO 1.47.0.438

  • کاربرد : نرم افزار از بین بردن ابزار های مخرب
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Glarysoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار از بین بردن ابزار های مخرب Glary Malware Hunter نام نرم افزاری قدرتمند برای از بین بردن ابزار های مخرب می باشد که برنده جایزه این کار نیز می باشد. این نرم افزار حفاظت جامع در برابر انواع تهدیدات را برای شما فراهم میکند. این نرم افزار امنیت داده های خود ، محافظت از حریم خصوصی خود و کامپیوتر شما را تضمین می کند. این نرم افزار با سرعت بالایی به اسکن رایانه شما و به شناسایی و حذف تروجان سمج می پردازد و در برابر خطرات بالقوه سیستم شما را محافظت میکند. اگر شما نیز به امنیت اطلاعات حیاتی و جلوگیری از جاسوسی آنان اهمیت می دهید دانلود ها استفاده از نرم افزار از بین بردن ابزار های مخرب Glary Malware Hunter را به شما کاربران پیشنهاد میکند که تنها با چند کلیک ، انواع ابزارهای مخرب سیستم را شناسایی و نسبت به حذف آنان اقدام کنید.

Description

Malware Hunter is an award-winning product that provides comprehensive protection against all types of threats, secures your data, protects your privacy and ensures your PC remains virus-free.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری