Iris Pro 0.9.2.8

Iris Pro 0.9.2.8

  • کاربرد : نرم افزار محافظت از چشم و سلامت بینایی
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Iris Tech
  • سال تولید : 2017

توضیحات

ام یک نرم افزار جدید و قدرتمند، جهت محافظت از چشم و سلامت بینایی افراد، مخصوص سیستم‌های کامپیوتری است. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که روزانه چندین ساعت را پای سیستم می‌گذرانید، چشمان شما در معرض آسیب‌هایی جدیدی قرار دارند. بسیاری از افرادی که روزانه به مدت 8 الی 10 ساعت با سیستم‌های کامپیوتری سر و کار دارند، پس از گذشت مدتی به مشکل سلامت بینایی دچار و مجبور به استفاده از عینک می‌شوند. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که می‌خواهید همواره وضعیت بینایی خود را در شرایط مطلوب نگاه دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم پروژه مبتکرانه Iris Pro را از دست ندهید.
پروژه جدید Iris Pro، قادر است مجموعه‌ای از روش‌ها و راهکارهای جلوگیری از پدیدار شدن مشکلات بینایی حاصل از کار با کامپیوتر را به شما نشان دهد. این نرم افزار، می‌تواند ضمن بهبود فعالیت‌های شما، از بروز آسیب‌های بینایی جلوگیری کند و در کنار آن، وضعیت پیشرفت فعالیت‌های شما را به شکلی موثر برنامه‌ریزی کند.

Description

The prolonged time we spend in front of a screen takes its toll on our eyesight, with the default settings our devices offer being oftentimes overwhelming with their intensity. That is why a software solution such as Iris comes in very handy if you want to adjust the color as well as its temperature and brightness in order to ensure there is no room for eyestrain.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری