Movavi Screen Recorder 9.1.0

Movavi Screen Recorder 9.1.0

  • کاربرد : نرم افزار فیلم برداری از صفحه دسکتاپ
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Movavi
  • سال تولید : 2017

توضیحات

گاهی بنا به دلایل مختلف لازم است تا از صفحه نمایش خود فیلم برداری کنید و لحظه به لحظه کارهایی که انجام می شود را ثبت نمایید تا بعدأ از آن استفاده نمایید. در چنین شرایطی می توانید از نرم افزاری خوش دست و کاربردی مانند Movavi Screen Capture SE استفاده نمایید. این نرم افزار یک محیط مناسب را با امکانات خوب در اختیار شما قرار می دهد تا لحظه به لحظه از صفحه نمایش خود فیلم برداری کنید و حتی صدایی هم که پخش می شود را در قالب همان فایل تصویری ذخیره نمایید. می توانید برای انجام این کار تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید تا بطور مثال تنها از بخش خاصی از صفحه نمایش فیلم برداری شود. همچنین می توانید پس از انجام تنظیمات دلخواه خود، برای شروع ضبط، کلید میانبر انتخاب کنید .

Description

Movavi Screen Recorder: the Ultimate Screen Recorder for Windows. Movavi Screen Recorder is lightweight yet powerful video recording software that helps you capture streaming video and music from websites, save Skype calls and program activity, and much more.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری