WinToFlash Professional 1.13.0000

WinToFlash Professional 1.13.0000

  • کاربرد : نرم افزار نصب ویندوز از روی فلش USB
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Hasleo Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار WinToFlash Professional تفاوت بزرگی حین نصب ویندوز برای کاربران ایجاد می کند. این نرم افزار بسیار سریع و آسان فلش را به حالت قابل بوت تبدیل نموده و کاربران می توانند کل محتوا و فایل های ویندوز را روی فلش منتقل کرده و اقدام به نصب ویندوز نمایند. این نرم افزار جایگزین مناسبی برای دیسک درایوهای نوری است. پس از نصب ویندوز، می توانید کلیه اطلاعات روی ویندوز را پاک نموده و از فلش تان برای انجام کارهای روزمره استفاده نمایید. این نرم افزار کلیه ویندوزها و حتی ویندوز سرور را نیز پشتیبانی می نماید. با کمک برنامه فوق می توانید اطلاعات فایل های تان را نیز بازیابی نموده و فایل های ایمیج ویندوز تان را نیز بدون مشکل بازگردانید. این برنامه قابلیت خواندن فایل های Zip را نیز دارد و دیگر احتیاجی به خارج کردن فایل ها از حالت زیپ نیست.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinToFlash Professional:
- قابلیت انتقال تمامی نسخه های ویندوز روی فلش مموری
- امکان ایجاد فلش مموری به صورت Bootable
- پشتیبانی کامل از تمام نسخه های ویندوز اعم از 32 بیتی و 64 بیتی
- رابط کاربری آسان
- پشتیبانی از کلید رمزنگاری در مشخصات ویندوز
- سازگاری با انواع مادربردها
- پیکربندی دقیق تنظیمات FAT برای سازگاری بهتر
- امکان انتقال MS-DOS بر روی یک درایو USB و اجرای آن
- و ...

Description

Use your USB flash drive to transfer Windows installation packages from CD or DVD to use whenever a fresh setup of the operating system is required. WinToFlash accomplishes an amazing task: it extracts the contents of a Windows installation and transfers it on a bootable USB drive. It can be safely stated that this prolongs the life of your Windows package, seeing as compact discs are highly sensitive, whereas USB flash drives offer you more flexibility.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری