4K Stogram 2.6.1.1457

4K Stogram 2.6.1.1457

  • کاربرد : نرم افزار دانلود تصاویر اضافه شده در اینستاگرام
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Robin Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

اینستاگرام اپلیکیشنی که امکان اشتراک گذاری تصاویر را فراهم می کند و اخیرا نیز توسط فیس بوک خریداری شده ا ست،یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های موجود در اسمارت فون ها محسوب می شود.
تصاویر اشتراک گذاری شده در اینستاگرام تنها از طریق اسمارت فون و یا مرورگرها قابل مشاهده است و امکان دریافت عکس هایی محبوب وجود ندارد. اما تصاویر محبوب موجود در اینستاگرام را چطور دریافت کنیم؟
امکان دانلود تصاویر اضافه شده در اینستاگرام را فراهم می کند و می توان از آنها یک بک آپ نیز تهیه کرد و چون مشخصات عکس اضافه شده در اینستاگرام را پس از آپلود تشخیص می دهد می توان تصاویر را براساس دوستان اینستاگرامی تفکیک و بر اساس یوزر های دلخواه آنها را دانلود کرد.در واقع با جستجوی نام پروفایل دوستان اینستاگرامی تصاویر آنها نمایش داده می شود و می توان آنها را دریافت کرد.پس از دریافت و نصب ۴K Stogram در وینذوز و یا mac و ورود به پروفایل اینستاگرام کافیست دوستان دلخواه را فالو کرده که به سرعت تصاویر را اسکن کرده و بر اساس جدید ترین عکس اضافه شده سورت و نمایش می دهد. همچنین امکان دانلود تصاویر چند دوست اینستاگرامی نیز وجود دارد.با کلیک بر روی هر عکس ، در نمایشگر پیش فرض تصاویر در کامپیوتر نمایش داده شده و می توان آن را به راحتی ذخیره کرد.نکته قابل توجه در مورد ۴k Stogram وجود برچسب NEW بر روی تصاویر جدید اضافه شده توسط پروفایل شخص مورد نظر است که می توان تصاویری که به تازگی توسط وی اضافه شده است را دید و جدید ترین عکس های اضافه شده توسط دوست اینستاگرامی را دریافت کرد.

Description

4K Stogram is an Instagram er for PC. The program allows you to and backup Instagram photos and videos, even from private accounts. Just enter Instagram user name or photo link and press 'Follow user' button.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری