4K Video Downloader 4.4.0.2235

4K Video Downloader 4.4.0.2235

  • کاربرد : نرم افزار دانلود ویدیو و موزیک از یوتیوب
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Robin Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

ابزاری قدرتمند می باشد که قادر است ویدئوهای را از سایتهایی چون Youtube, Google Video, Metacafe, MySpace, DailyMotion, Yuvutu و بسیاری سایتهای مشابه دانلود و تبدیل نماید و هم چنین این قابلیت را دارد که آنها را به فرمتهای AVI یا MPG ذخیره نمایید. این نرم افزار ا ین توانایی را دارد که ویدئو را به صورت فرمتهای مختلفی همچون MP4, MKV, M4A, MP3, FLV, 3G ذخیره نمایید. همچنین این نرم افزار دارای رابط کاربری اسانی مباشد به این صورت که فقط کافیست ادرس ویدیو را به این نرم افزار بدهید تا ویدیو یا فیلم را به شما تحویل دهد.همچنین ۴K Video Downloader قابلیت پشتیبانی فرمت های جدیدی مانند ۴K و ۸K را دارد

Description

4K Video Downloader allows to download video, audio and subtitles from YouTube in high-quality and as fast as your computer and connection will allow. If you want that video on your iPad, iPhone or other device we've got you covered. Downloading is simple and straightforward: just copy the video link from your browser and click 'Paste Url'. Done!

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری