A4ScanDoc 1.9.7.2

A4ScanDoc 1.9.7.2

  • کاربرد : نرم افزار اسکن اسناد
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : A4ScanDoc
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری ساده و کارآمد است که با رابط کاربری مناسب و ابزارهای خود برای اسکن اسناد متعدد به کار می رود. توسط این نرم افزار می توان فایل های (MS-Words) را به PDF تبدیل کرد. می توان پس از اسکن اسناد، آن ها را با فرمت های تصویری رایج مانند TIFF, BMP, JPEG, PNG ذخیره نمود. یکی از ویژگی های این نرم افزار این است که تنهابا یک بار اسکن هر سند، تمام مشخصات آن ذخیره می شود و دفعات بعد فقط کافیست تا آن را باز کنیم و به راحتی از آن استفاده کنیم. این برنامه از ADF و اسکن های دورو هم پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار A4ScanDoc:
- اسکن اسناد
- تبدیل اسناد به PDF
- پشتیبانی از فرمت فایل های TIFF, BMP, JPEG, PNG
- تبدیل فایل های (MS-Words) به PDF
- رابط کاربری مناسب و کاربردی
- و ...

Description

4Videosoft iOS Transfer is the professional iOS file transfer software to transfer iPhone files. You can not only transfer multiple file types including music, videos, photos, ringtones, etc. between iPhone/iPad/iPod and PC, but also transfer files among iOS devices, and even sync files to iTunes.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری