Audials One 2018.1.27400.0

Audials One 2018.1.27400.0

  • کاربرد : نرم افزار جستجو و دانلود فایل های مالتی مدیا
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Audials
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری چند منظوره جهت جستجو و دانلود فایل های موسیقی و ویدئویی می باشد که قابلیت پخش رادیوهای اینترنتی را نیز برای شما فراهم می کند . تنها کافیست نام خواننده مورد نظر خود را در برنامه وارد کنید تا نرم افزار با استفاده از منابع خود که بیشتر دو سایت یوتیوب و مای اسپیس هستند ، فایل های مورد نظر شما را در صورت موجود بودن ، برای شما به صورت مستقیم دانلود کند. یکی دیگر از نکات مثبت این نرم افزار قابلیت تبدیل مستقیم ویدئوها و فایل های دانلود شده است که دیگر نیازی به نرم افزارهای مبدل نخواهید داشت.
برخی از ویژگی های نرم افزار Audials One :
قابلیت تفکیک فرمت ها
محیط جذاب و کاربر پسند
قابلیت تبدیل فایل های دریافت شده
دانلود مستقیم موسیقی های رایگان
قابلیت یافتن و پخش رادیوهای اینترنتی
جستجوی حرفه ای براساس پارمترهای گوناگون
و …

Description

Audials One 2018 - the leader of online stores for movie, music, TV, and DVDs. It will help you find, record, download, convert and enjoy free and legal music, movies, video and radio round the clock. Audials One may give you more music than you could ever listen to and more videos than you could ever watch, and all for free. If you want to get the most entertainment out of the Internet and all media, you will find the perfect fit in Audials One.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری