DxO PhotoLab 1.0.1 Build 2565 Elite

DxO PhotoLab 1.0.1 Build 2565 Elite

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش رنگ عکس
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : DxO Labs
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند می باشد که با استفاده از آن می توانید تصویر خود را از جنبه های مختلف اصلاح و ویرایش کنید. این نرم افزار می تواند به شکل خودکار وضوح تصاویر را بهبود بخشد و بخش های تار را حذف نماید. اصلاح خودکار سفارشی بر اساس الگوریتم پیشرفته این برنامه که اندازه گیری های دقیقی انجام می دهد صورت می گیرد. اگر می خواهید به شکل دستی ویرایش انجام دهید تنها لازم است که بخش دلخواه خود را برای ویرایش انتخاب کنید و سپس از ابزار مناسب برای کار خود استفاده نمایید. با استفاده از پلاگین مناسب می توانید به Lightroom دسترسی داشته باشید و نور و سایه پردازی تصویر خود را از جنبه های مختلف تنظیم کنید. workspace را می توان به شکل دلخواه شخصی سازی کرد و ابزار دلخواه را به آن اضافه نمود. با BRUSH های مختلف می توانید به طراحی بپردازید. 30 preset نیز به شکل درون برنامه ای موجود می باشد که برای تسریع کار خود می توانید از آن ها استفاده نمایید.

ویژگی های نرم افزار DxO PhotoLab :

- تصحیح رنگ و نورپردازی
- اضافه کردن پلاگین دلخواه
- کار با قلم مو های مختلف
- شخصی سازی محیط کار
- بهبود و بهینه سازی خودکار عکس ها
- ابزار GRADIENT و خم های رنگ پردازی

Description

Produce RAW and JPEG images with the best image quality, effortlessly: DxO PhotoLab provides a complete set of smart assisted corrections that you can manually fine-tune at any time. Take control on every aspect of your photos: effectively remove noise, get rid of light constraints, recover color details, apply sophisticated optical corrections, and enhance details.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری