EssentialPIM Pro 7.6 Business

EssentialPIM Pro 7.6 Business

  • کاربرد : نرم افزار سازماندهی امور شخصی
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Astonsoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

آیا شما تا به حال احساس نیاز به داشتن زمان بندی و برنامه ریزی برای امور خود نداشته اید؟ با توجه به نیاز انسان به درگیر بودن با حجم گسترده ای از اطلاعات در محیط کار و خانه و به علاوه نیاز آدمی به سازماندهی این اطلاعات اگر برای شما نیز هدفمند کردن برنامه ها و امور شخصی اهمیت دارد می توانید از نرم افزار EssentialPIM Pro استفاده نمایید. این نرم افزار نسخه ی پیشرفته ی EPIM می باشد که توسط هزاران کاربر در سراسر جهان و به منظور سازماندهی امور شخصی و کاری مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزار مذکور به منظور مدیریت اطلاعات شخصی به کاربر این امکان را می دهد که کنترلی بر روی قرار ملاقات ها، متن ها، ارتباطات و ... داشته باشد. قابلیت ذخیره و نگه داری ایمیل، آدرس ها، لیست ها و متن ها در یک نقطه تمامی نیازمندی های لازم به منظور سازمان دهی را برای کاربر فراهم می نماید.
استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و می توان به کمک آن داده ها را مدیریت و سازمان دهی نمود. این ابزار سطح جدیدی از اطلاعات را در روز و هفته و ماه در اختیار شما قرار می دهد. جستجو بر اساس تاریخ، موضوع یا کلمه ی دلخواه به علاوه مرتب کردن، پرینت و ... تنها با چند کلیک بر روی ماوس و یا صفحه کلید امکان پذیر می باشد.

ایجاد PIM های مجزا به امور کار، خانه و یا هر کدام از اعضای خانواده از طریق ایجاد پایگاه داده های چند گانه و اختصاص رمز به این پایگاه داده ها از دیگر خصوصیات بارز این محصول می باشد.
با استفاده از این ابزار می توان خروجی مورد نظر را به هر سبک دلخواهی سازماندهی کنید، ترکیبات پیچیده ای نظیر ساختار درخت، فرمت مسطح، جدول و هر فرمت دلخواه دیگر از این قبیل سازماندهی ها می باشد. اگر شما یکی از کاربران Outlook یا Outlook Express هستید به صورت مستقیم می توانید داده های مورد نظر خود را در این نرم افزار قرار دهید.

قابلیت هاى کلیدى نرم افزار EssentialPIM Pro:
- مدیریت و کنترل صحیح امور شخصی و کاری
- استفاده ی آسان و راحت از این نرم افزار
- سرعت بالا در اجرا
- خروجی قدرتمند با هر ترکیب دلخواه و پیچیده
- تهیه نسخه پشتیبان پیشرفته
- ارسال آیتم های دلخواه به ایمیل
- همزمانی و همگام سازی با Palm ،Windows Mobile ،Google Calendar ،Outlook
- تولید داده هایی با فرمت های HTML ، RT ،CSV ،TXT
- ایجاد پایگاه داده های چند گانه و اختصاص پسورد و رمز به هر کدام از این پایگاه داده ها
- جستجو در عناصر بر اساس تاریخ، موضوع یا کلمه ی دلخواه
- اجرای پارامترهایی نظیر مرتب کردن و پرینت تنها با چند کلیک
- و ...

Description

The Business edition has all the features of EssentialPIM Pro but adds powerful network capabilities for workgroups. You already have all the infrastructure needed to run EssentialPIM Pro Business - it does not require dedicated hardware.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری