Goversoft Privazer 3.0.31

Goversoft Privazer 3.0.31

  • کاربرد : نرم افزار حذف فایل های اضافه
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Goversoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار حذف فایل های اضافه Goversoft Privazer یک نرم افزار است که با سرعت بالا به شناسایی و حذف این فایل ها از روی سیستم شما می پردازد . هر بار استفاده از سیستم باعث می‌ شود تا مقداری اطلاعات اضافی و بدون کاربرد مانند Cache مرورگر‌ ها و فایل‌ های موقتی (Temporary) در کامپیوتر باقی بمانند و باعث کندی سیستم می‌ شوند ، اگر می خواهید از کند شدن سیستم خود جلو گیری کنید تا همیشه با سرعت کامل کار کند، ولی ابزار مناسبی برای بهینه سازی آن ندارید، می توانید از نرم افزار خوب Goversoft Privazer استفاده کنید. نرم افزار حذف فایل های اضافه Goversoft Privazer قادر است تا تمامی فایل‌ های اضافی و بدون کاربرد را در سیستم جستجو کرده و آن‌ ها را به صورت مطمئن حذف کند و از کند شدن ویندوز و برنامه‌ ها جلوگیری کند. نرم افزار Goversoft Privazer بر روی سیستم عامل های مختلف قابل نصب و اجرا می باشد. از جمله این سیستم عامل ها می توان به ویندوز ۷ ، ویندوز ۸ و ویندوز ۱۰ اشاره نمود.

Description

PrivaZer is a program that is designed to ensure the protection of personal data. It scans your hard disk for which data were on it after conventional treatment optimizers. You can then view the data and found to remove them completely, permanently. The program shows the tracks left in the process of surfing the Web, CD burning, the use of IM-clients. Also analyzes the "Start" menu, memory, registry.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری