mediAvatar DVD Converter Pro 7.7.3 Build 20131014

mediAvatar DVD Converter Pro 7.7.3 Build 20131014

  • کاربرد : نرم افزار مبدل فایل های ویدئویی
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : mediAvatar Software Studio
  • سال تولید : 2017

توضیحات

را باید یکی از آسان‌ترین برنامه‌های تبدیل فایل های ویدئویی چندکاره نامید که قادر است تا فرمت های مختلف ویدئویی را به یکدیگر تبدیل کند. این برنامه قادر است تا فرمت های معمولی SD و HD را به فرمت های 3Dتبدیل کند و در کنار این ویژگی قادر به ویرایش فایل های ویدئویی است. با استفاده از این برنامه شما قادر به کپی فایل های صوتی همراه ویدئوها و ذخیره آن‌ها به فرمت های صوتی دیگر و ذخیره آن‌ها بدون کاهش کیفیت آن‌ها می‌باشید. قابلیت ویرایشی این برنامه امکانات برش، به هم چسباندن و اضافه کردن جلوه‌ها و واترمارک ها و همچنین زیرنویس و.... را برای شما فراهم می‌کند.

Description

Digital copies of DVDs are the way to go! Protect DVD discs from constant scratching by backing them up as digital files, watch movies without having to bring stacks of discs. With mediAvatar DVD Converter it's now possible to convert/rip DVD movies and watch them conveniently on any multimedia device, be it a mobile phone, gaming console, mini video player, iPad, iPod, iPhone, portable gaming devices and others.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری