ON1 Photo RAW 2018 12.0.0.4006

ON1 Photo RAW 2018 12.0.0.4006

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش تصاویر فرمت RAW
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : onOne Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

فرمت RAW از با کیفیت ترین و محبوب ترین فرمت های موجود در بین عکاسان به حساب می آید . RAW به معنام ( خام ) می باشد و عکسی که با این فرمت ذخیره انداخته و دخیره شده است همان اطلاعات ها خام ، پردازش نشده ، بدون ادیت و غیر فشرده ای می باشد . فرمت های تصاویر RAW از فرمت JPEG بزرگ تر هستند که این نکته در زمان انتخاب فرمت خروجی تصاویر باید مورد توجه عکاسان و دیگر کاربران قرار گیرد . حال ما می خواهیم در این زمینه نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که به کمک آن بتوانید به ویرایش انواع تصاویر RAW بپردازید . نرم افزار ON1 Photo RAW 2017 یک برنامه فوق العاده پیشرفته در این زمینه می باشد که با بهره گیری از ابزار های متعدد و حرفه ای می تواند کمک بسیاری به عکاسان کند . ON1 Photo RAW 2017 دارای یک موتور جدید و مدرن اولیه برای پردازش می باشد که می توانید به کمک آن تنظیم برای سنسورها و گرافیک تراشه را در دست بگیرید . این نرم افزار می تواند به عنوان یک برنامه ی مستقل کار کند و همچنین قادر خواهید بود از ON1 Photo RAW 2017 به عنوان یک پلاگین در نرم افزار های Adobe® Photoshop® و Lightroom استفاده نمایید .

Description

ON1 Photo RAW 2018 includes the essential tools and features every photographer needs in their workflow. Our super fast, non-destructive, and state-of-the-art processing engine gives you an ultra smooth and efficient editing experience. ON1 Photo RAW is focused on allowing you to get the most out of every photo. Photographers now have a tool with fast photo management, hundreds of customizable photo effects, fast and beautiful HDR, panos, masking and selection tools, layers, and much more?in one app.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری