ORPALIS PDF Reducer Professional 3.0.20

ORPALIS PDF Reducer Professional 3.0.20

  • کاربرد : نرم افزار فشرده سازی PDF
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Orpalis
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار فشرده سازی PDF قدرتمند و بی نظیر برای عموم مردم و توسعه دهندگان کتاب های الکترونیکی می باشد که می تواند فایل های پی دی اف موجود را تا ۸۰ درصد نسبت به دیگر فایل های پی دی اف فشرده کند و حجم آن ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. این نرم افزار از جدید ترین و اختصاصی ترین روش های موجود برای فشرده سازی فایل ها استفاده می کند که می تواند کاربر با توجه به سلیقه خود از آن ها استفاده کرده و بر روی فایل های خود اعمال کند.مکانیزم تشخیص رنگ خودکار این برنامه و تجزیه و تحلیل طرح بندی صفحات به صورت پیشرفته باعث شده است که از دیگر رقبای خود سبقت گرفته و به برترین نرم افزار جهت فشرده سازی فایل های PDF تبدیل شود.توسط نرم افزار ORPALIS PDF Reducer حاشیه نویسی ها و بوک مارک های اضافی را حذف کرده و از قرار گرفتن هرگونه فایل جاسازی شده اضافی در آن جلوگیری و با استفاده از تکنولوژی MCR آن ها را تا حد ممکن فشرده سازی کنید.

Description

The Professional Edition of ORPALIS PDF Reducer allows users to benefit from all the advantages of innovative and highly sophisticated size-reducing tool for PDF files without any restriction. Besides the graphical user interface, you can call every functionnality of PDF Reducer from CLI (Command Line Interface) to take advantage of these features inside your batch scripts or even integrate it in your own applications.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری