Systools SQL Server Recovery Manager 1.0

Systools SQL Server Recovery Manager 1.0

  • کاربرد : نرم افزار تعمیر دیتابیسهای SQL Server آسیب دیده
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : SysTools
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری مفید جهت تعمیر دیتابیسهای SQL Server آسیب دیده است. دیتابیسهای Sql معمولا با فرمت MDF و NDF ذخیره میشوند. این فایلها نیز همانند سایر اقسام فایلها ممکن است در حین دانلود از طریق اینترنت، در هنگام انتقال از رسانه های مختلف، حملات بدافزارها و سایر دلایل خراب شده باشند و قابل دسترس نباشند. نکته اصلی اینجاست که SQL Server و یا سایر برنامه هایی که این فرمت اطلاعاتی را باز میکنند با مشاهده کوچکترین خرابی حتی در حد فقدان یک بایت و یا کوچکترین آسیب دیدگی در هیدر فایل پیغام خطا صادر میکنند و شما نمیتوانید لااقل مابقی اطلاعات سالم فایل را در اختیار بگیرید.

Systools SQL Recovery برنامه ای است که ادعا میکند قادر به تعمیر این فایلهاست. این برنامه میتواند انواع دیتابیسهای MDF, LDF در نسخه های مختلف SQL Server از ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۴ را بازیابی کند. برنامه به محض دریافت فایل آسیب دیده به صورت کامل ساختار و محتوای آن را اسکن میکند و در نتیجه اگر آسیب دیدگی خیلی زیادی نباشد با درصد موفقیت بالایی میتواند اطلاعات مورد نظر را در قالب یک دیتابیس تمییز و سالم ارائه دهد. این نرم افزار با یونیکد هم سازگار است لذا شما میتوانید دیتابیسهای فارسی را هم با استفاده از این ابزار تعمیر کنید. در پایان عملیات قادر خواهید بود دیتابیس تعمیر شده را به صورت مستقیم به محیط SQL Server اکسپورت کنید.

امکانات و ویژگی های Systools SQL Recovery:
امکان بازیابی انواع دیتابیسهای خراب از نسخه های مختلف sql server 2000 تا ۲۰۱۴
رابط گرافیکی ساده و مختصر
امکان بازیابی انواع تریگرها، رولها، فانکشنها، جداول، پروسیجرهای ذخیره شده و…
امکان بررسی و اسکن دیتابیسهای اولیه و ثانویه در کنار هم (MDF و LDF به صورت همزمان)
امکان اکسپورت مستقیم دیتایبسهای تعمیر شده به نرم افزار SQL Server
امکان ذخیره سازی اسکیما و یا اسکیما و اطلاعات با هم
پشتیبانی از دیتاتایپ های مختلف از جمله xml اسکی و یونیکد

Description

SysTools SQL Server Recovery Manager Software (SQL Admin Tool) restores corrupt master database & also helps to analyze data from SQL Server MDF, NDF & LDF File.

Process an intact SQL Server Log database file & perform its analysis.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری