TunesKit Apple Music Converter 2.0.4.7

TunesKit Apple Music Converter 2.0.4.7

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل فرمت آهنگ های اپل موزیک برای مک
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : TunesKit
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نام یک نرم افزار جدید و حرفه‌ای، به منظور از بین بردن قفل‌های حفاظتی فایل‌های موسیقی از سرویس اپل موزیک است. همانطور که می‌دانید، کمپانی اپل با راه‌اندازی سرویس اپل موزیک، باری دیگر انقلابی را در حمایت از آثار هنری در فروشگاه آیتونز استور ایجاد کرد. اما استفاده از این سرویس، محدودیت‌هایی بسیار جدی را در تجربه موسیقی آزاد، در فضای دیجیتال برای کاربر به وجود می‌آورد. این نرم افزار در واقع یک DRM کرکر حرفه‌ای و قدرتمند است که می‌تواند حفاظت‌های مربوط به DRM موزیک‌های دانلود شده از سرویس Apple Music را از بین برده و فایل‌های دارای DRM با فرمت M4P را به فایل‌هایی فاقد این محدودیت به فرمت‌های MP3, AAC, WAV, M4A, FLAC, M4B و... با بالاترین کیفیت ممکن تبدیل نماید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار TunesKit Apple Music Converter:
- امکان حذف بسیار آسان محدودیت DRM از موزیک‌های اپل موزیک
- رفع محدودیت‌های آزاردهنده سرویس اپل موزیک
- امکان انتقال دادن موزیک‌ها به سایر دستگاه‌ها
- تبدیل فرمت‌ موزیک‌های اپل موزیک
- تبدیل M4P به فرمت‌های MP3, AAC, WAV, M4A, FLAC, M4B با قابلیت پخش آفلاین
- امکان انتقال موزیک‌ها به انواع دستگاه‌های Samsung, LG, Motorola, Sony, Zune, iPod, iPhone
- تبدیل فرمت‌های مذکور با سرعت 30 برابری و حفظ اطلاعات تگ فایل‌های صوتی
- و ...

اما وجه تمایز TunesKit Apple Music Converter نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
هر فایل موسیقی که شما از سرویس اپل موزیک خریداری می‌کنید، دارای یک حفاظت DRM است که از کپی شدن و یا انتقال آن به سایر دستگاه‌های دیجیتالی جلوگیری به عمل می‌آورد. اما نرم افزاری که در اینجا خدمت شما کاربران محترم معرفی می‌کنیم، قادر است محدودیت DRM مربوط به موسیقی‌های اپل موزیک را از بین برده و موزیک‌های آفلاین شما را بدون افت کیفیت، به فرمت‌های رایج و بسیار باکیفیت تبدیل نماید.

Description

An all-round mighty DRM removal solution to convert DRM-protected Apple Music, iTunes M4P and audiobooks, Audible AA, AAX, as well as non-DRM audios to common MP3, AAC, M4A, M4B, WAV, FLAC for any device and player.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری