VanDyke SecureCRT and SecureFX 8.3.0 Build 1514

VanDyke SecureCRT and SecureFX 8.3.0 Build 1514

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی ترمینال در ویندوز
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : VanDyke Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار VanDyke SecureCRT and secure Fx یک ابزار قدرتمند و حرفه ای برای شبیه سازی ترمینال در ویندوز است که با استفاده از ابزارهای بسیار حرفه ای، قابلیت ساخت و ارائه ترمینال امن را جهت دسترسی Shell به سرورها و انواع سخت افزار هایی که از پروتکل های SSH1 و SSH2 استفاده می کنند را برای متخصصان در این زمینه امکان پذیر می سازد که نیاز بخش مهمی از کاربران در این زمینه تخصصی می باشد که با ارائه این نرم افزار رفع شده است.

سایر مشخصات : فایل دلخواه خود را در محیطی ساده با بیشترین سرعت در کمترین زمان ممکن به ترمینال انتخابی خود متصل کرده و برای افزایش امنیت رمزی مناسب برای آن اطلاعات انتخاب کنید و به راحتی اطلاعات خود را کنترل و مدیریت نمایید. انتقال داده امن فایل ها، Session هایی با تنظیات بالا و رمزنگاری SSH از مهمترین ویژگی های نرم افزار فوق به شمارمی آید. امکان دسترسی remote و انتقال فایل و ارتباط امن برای کاربران در هر سازمانی با سطوح امنیتی فوق العاده بالا نیز از مهمترین نیاز های کاربران می باشد که در این نرم افزار به آن ها پاسخ داده می شود.ویژگی های نرم افزار VanDyke SecureCRT and SecureFX :

– بهترین شبیه ساز ترمینال ویندوز

– طراحی گرافیکی و رابط کاربری پر نفوذ و با بهره وری بالا

– قابلیت پردازش عملیات های تکراری به کمک زبان های اسکریپت نویسی مانند VBScript، PerlScript، Python و Jscript

– مجهز به ضبط کننده اسکریپت

– پشتیبانی از OpenSSH format keys

– پشتیبانی از پروتکل ایمن Shell یا SSH برای ورود های ایمن

– قابلیت انتقال فایل ها بین دستگاه های شبکه

– قابلیت کنترل و رمز نگاری اطلاعات

– دسترسی به گزینه حالت Emacs

– اتصال سریع فایل

Description

SecureFX for (Mac OSX) delivers complete functionality right out of the gate, with multiple protocols that include SFTP, SCP, FTP over SSL, and FTP. Advanced features include site synchronization and the ability to recover interrupted transfers easily. Integration with SecureCRT saves time with shared sessions and settings.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری