Wise Driver Care Pro 2.2.1102.1008

Wise Driver Care Pro 2.2.1102.1008

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت و به روز رسانی درایورهای سیستم
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : WiseCleaner
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نام یک نرم افزار جدید و حرفه ای، برای مدیریت و به روز رسانی درایورهای سیستم است. درایورها در سیستم‌های کامپیوتری، به عنوان رابط بین سیستم‌عامل و سخت‌افزار نقش‌آفرینی می کنند. همانطور که می‌دانید، منقضی شدن درایورها و یا نصب درایورهای قدیمی بر روی سیستم‌عامل‌های اجدید، ممکن است موجب بروز خطا، ضعف در عملکرد، کرش کردن سیستم، ارورهای نامفهوم و … شود. فرآیند به روز‌رسانی درایورهای سیستم، معمولا شامل مراجعه به وب‌سایت تولید کننده و جستجوی درایور مورد نظر است. اما در این مطلب نرم افزار ویژه‌ای را برایتان سراغ داریم.
این نرم افزار، قادر است ضمن جستجوی سریع سخت‌افزارهای سیستم، درایورهای نصب شده برای هریک از آنان را مورد بررسی قرار دهد و در صورت لزوم، نسبت به آپدیت کردن آنان اقدام نماید. در واقع به کمک این نرم افزار، بدون نیاز به مراجعه به وب‌سایت سازنده سخت‌افزارهای خود، می‌توانید از جدیدترین نسخه درایورهای آنان مطلع شده و نصب به دانلود و نصب آنان اقدام نمایید.

Description

Hardware drivers facilitate the communication between Windows and your computer's hardware. Needless to say, outdated drivers might result in program failures, errors, crashes due to incompatibilities and, what's worse, data loss.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری