YouTubeGet 6.8.0

YouTubeGet 6.8.0

  • کاربرد : نرم افزار دانلود از سایت یوتیوب
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : HiHiSoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری است که تمام آنچه را که شما برای دانلود سریع و آسان فایل های ویدیویی از یوتیوب و سپس تبدیل آن ها به فرمت های دلخواهتان به منظور ذخیره سازی و استفاده های متفاوت نیاز دارید، در خود جای داده است. نرم افزار YoutubeGet پس از دانلود فایل های ویدیویی که در فرمت FLV می باشند، به صورت خودکار آن ها را به فرمت های MP4, 3GP, AVI, WMV, MOV و … تبدیل می کند تا شما قادر باشید فیلم های یوتیوب را بر روی MP4 یا تلفن همراه خود، نمایش داده و ببینید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار YouTubeGet:
– دانلود فیلم های موجود در یوتیوب برای نمایش در گوشی های موبایل
– تبدیل خودکار ویدیوهای یوتیوب به فرمت ۳GP
– دانلود فیلم از یوتیوب برای iPod و PSP
– ذخیره سازی فیلم های دانلود شده در فرمت iPod MOV یا MP4
– دانلود و رایت ویدیو های یوتوب بر روی سی دی و دی وی دی
– امکان ذخیره سازی فیلم های دانلود شده در قالب فرمت های فرمت های AVI، WMV ،MOV ،۳GP ،MP4و…
– هماهنگ شده با حافظه کلیپ بورد تا هنگامی که شما در حال کپی کردن URL ویدیو یوتیوب هستید، بلافاصله URL به پنجره دانلود افزوده شود
– مرورگر یوتیوب
– جستجو بین فیلم های یوتیوب و پیش نمایش آن ها قبل از دانلود
– و …

Description

YoutubeGet is an all-in-one software designed to make quick and easy work to download Youtube videos and convert them. Offering a multitude of methods to acquire the video, this application has all the power you need while still remaining small and easy to use. After downloading videos it will auto convert FLV files to MP4, 3GP, AVI, WMV, MOV etc. Soon, you can see youtube videos on your MP4 or Cell phone.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری